vrijdag 28 maart 2014

Video | DIY's Trendy Phonecase ♥

Heeeeii ! Vandaag weer een filmpje! Het zijn DIY's voor je hoesje die echt leuk zijn (vind ik). Ik heb laatst een nieuwe mobiel gekocht een ik vond het wel leuk om er een filmpje van te maken, want ik was het sowieso van plan om zelf te maken! Dussuh, mocht je benieuwd zijn? Bekijk dan dit artikel! :D



Dit is de video!!!! =D :


Oh, de ombre hoesje kan je ook met nagellak doen! :D
Ik heb laatst mijn andere filmpje terug gekeken en oh, wat heb ik een stomme stem. Het is ook vooral dat het niet spontaan klinkt, dat komt omdat ik het inspreek en tegen een witte muur zit te praten en hopen dat ik niet over me woorden struikel, hahaha.
Dat is dus de reden dat ik nu niet heb ingesproken ;p

Wat vinden jullie van het filmpje en gaan jullie ook een DIY maken?
Liefs, xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox