vrijdag 14 februari 2014

Happy Single !

Heyhoi! Sorry voor zo'n late post, maar dat komt, omdat ik vandaag m'n plog wou posten alleen de camera deed het niet helemaal ofso, dus moest ik iets anders verzinnen!
Maar oké nu m'n artikel.
''Valentijnsdag, ja dat is het vandaag en je bent single! Baddayy dus...'' Nee Nee Nee! 'T wordt juist een TotallyNotBadDay! Dus hier komen de tips om HAPPY SINGLE te zijn! :D :D :D


To do on Valentine's Day:

Kijken naar andere boys
Ja, dat kan wanneer je single bent, zonder een schuldig gevoel ervan te krijgen!

Doe wat leuks met vriendinnen
Zo heb je een leuke dag én je hebt er geen jongens voor nodig, voîla!










Schrijfs iets liefs voor je vriendinnen en/of je ouders
Wanneer ze zien dat je iets liefs geschreven hebt over ze zullen ze er vast heel blij mee zijn en ben jij er ook blij mee.

DIY's
Je hebt niemand ervoor nodig, het is ontspannend én je hebt (hopelijik) een leuk eindresultaat.

Koop iets nieuws
Je mag jezelf heus wel verwennen. Met iets nieuws te kopen of een chocomelk met extra veel slagroom!

ME-day
Muziekje aan, in bad met bruibal, haarmaskertje in, dansen door je kamer, koken of bakken, maskertje opdoen, nagels lakken, make-up experimenteren, alles mag wat jij maar leuk vind!

Kook/bak iets lekkers
Altijd lekker! Cupcakes, wentelteefjes, pannekoeken, 3lagentaart, smoothie, etc.

Listen to your favoriet, loveproof songs!
Weg met die zielige gebrokenharten muziek, maar zet je favo muziek op waarmee je lekker kan meebleren en dansen, i love it!











Voordelen:

♥ Je hebt alle vrijheid, dat je op een feest staat te dansen met een andere boy is niemand die je dat kwalijk neemt
♥ Meer tijd voor vriendinnen
♥ Geen ruzie!
♥ Je hoeft geen geld uit te geven

Quotes







Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben, ik wel! Ik ga zo even een ME-evening hebben :D

2 opmerkingen:

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox