maandag 10 februari 2014

Weekly Diary (#5) + Blogagenda + 2000 + views !


Heyhoi! Vandaag even een andere Weekly Diary als normaal.
Ik heb er even allemaal dingen in gepropt over mijn afgelopen week, maar ook voor volgende week. Er zijn wel wat veranderingen die (denk ik) minder leuk zijn. :(
Ik wil jullie ook even bedankt voor 2000+ pageviws! =DDD










2000+ views 
Ik zie het net pas dat ik 2000+ pageviews heb en ben echt blij!

Ik vind het altijd heel erg leuk om te bloggen, maar dan is het helemaal leuk als er ook nog een vaak naar gekeken wordt. 

'Blogagenda'
Over het 'leuk om te bloggen' onderwerp is het volgende. Ik heb het altijd erg druk (ookal zou je dat misschein niet zeggen als je m'n weekly diarys's ziet. Ik ben vaak best lang bezig met huiswerk en het leren was vorige week normaal. Ik ben vaak ook even bezig met plannen, hond wandelen, hardlopen en dat soort dingen. Dat is ook allemaal nodig en ik vind dat ook allemaal erg leuk 't wandelen en sporten! Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat 4x per week bloggen erg veel en druk is.
Ik heb besloten om mijn Weekly Diary te houden op maandag en ik ga 2x een artikel schrijven. Ik ga voorlopig geen vaste dagen doen. Ik ga woensdag waarschijnlijk ploggen Als je niet weet wat het is klik hier . En om dat artikel nou vrijdag online te zetten is misschien ook wat raar. Ik vind het dus fijner om een beetje te kunnen schuiven. Zo gaat de nieuwe 'blogagenda' eruit zien.

Weekly Diary 
Mijn weekly diary is ook wat anders als normaal. Ik heb er een verhaal over geschreven van alles met elkaar, ik had het namelijk zo ontzettend deze week dus doe ik het zo.Oké,  dat was het serieuze nu mijn weekly diary!

Maandag ben ik emt 3 vriendinnen naar de stad geweest! Ik heb er al vaker over geschreven, maar ik heb eindelijk mijn langgezochte, mooie, leuke, stoere, verliefdwordende broek! Ohja, met een laag kruis. Ik ben er zooo blij mee! Ook heb ik een zwarte broek gekocht met een vierkantje. Verder hebben we bij de mac even wat lekkers gehaald. 'n hamburger met 'n ijsje Ja ijs in winter, je leest 't goed :p &we zijn naar de Subway geweest, (erg dit) waar ik nog nooit eerder was geweest. 'T leuke is dat we niet eens 'n broodje hebben gehaald! xD Oh, want we hadden maandag vrij! Boooyaaahhh.
Dinsdag, woensdag en donderdag  hadden we helaas niet meer vrij :(. Maar dan ook echt helemaal niet! Het was zooooooo druk. Ik werd half 7 wakker, tot 8 uur bezig met school, heel even tv kijken en slapen. Ja zo waren die dagen, niet normaal. We hadden namelijk 3 proefwerken: Frans, Engels en aardrijkskunde en laten dat toevallig m'n vakken zijn waar ik zo goed in ben (UGHHHUMM) 
Vrijdag heb ik toen maar lekker rustig aangedaan. Ben wat gaan bloggen, bloggen gelezen en m'n filmpje gemaakt !!! :D Nou, eigenlijk alleen nog een laatste blik op werpen. 
Ik heb verder ook NIKS meer aan school gedaan. Zaterdag heb ik ook niks aan school gedaan. Ik heb uitgeslapen (in hoever ik dat kan xD) en ben met een vriendin gaan kijken bij hiphop! Ik ga daar volgende maand ook op (EINDELIIIJKKK ♥♥♥) want deze zaterdagen zijn bij beide behoorlijk volgeplant met dingen. Toen ik thuiskwam zijn we bijna gelijk door na de action geweest. Daar heb ik oogschaduw gekocht wat meet een oogschaduwstift is, namelijk niet poeder. Ik was toen ongeveer half 5 thuis, dus ik moest even snel gaan douchen en klaarmaken. Ik ging om half 7 weg van huis want had een filmavond met 3 vrienden. We hebben de films Cheaper by the dozen 1 &2 gezien, echt heel erg leuk en grappig!
Zondag moest er dan wel wat aan school gedaan worden. Ik heb voor geschiedenis geleerd en allerlei dingen tussendoor gedaan, want ik kon me maar niet concentreren! Waardoor ik er uiteindelijk 4 uur over gedaan heb, over één paragraaf,oeps. Heb dus wel lekker rustig aangedaan :)
Overig: Ik heb helemaal niet hardgelopen en work-outs gedaan en niet genoeg fruit gegeten, door m'n drukte, niet goed niet goed. Hopelijk wordt dat deze week anders!

Dit was dan myn Weekly Diary + Blogagende + 2000+ views! Echt heel erg bedankt daarvoor <3
Liefs,

1 opmerking:

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox