zondag 9 februari 2014

Plog, ploggen, geplogt ?

Je zult nu vast denken: 'Wat is ploggen nou weer?' Jaa, dat dacht ik ook toen ik het voor het eerst hoorde. Zeker omdat ik het een beetje een rare, lompe naam vind.
Het is een nieuwe trend voor bloggers, en laat ik toevallig een blogger zijn :p. 
'Het nieuwe bloggen, is ploggen,'
In het artikel vertel ik verder wat ploggen nou is.

Het komt erop neer dat je foto's maakt van je dag(?, week? maand?). Een soort Foto-dagboekje en het is een afkorting voor photolog. ;3
Ik ga per dag doen, anders wordt het denk ik te veel, haha. En ja, ik 'plog' op een dag dat ik even wat ga doen. :p
Oh, mocht je m'n plogs terug willen zoeken, het staat onder 'Personal'. :D
Je zult deze week een plog van me zien!
Ik ga met m'n cameraatje de foto's maken, want met mijn mobiel wordt het echt een ramp! 



2 opmerkingen:

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox