zondag 16 februari 2014

Plog | Woensdag 12 Februari

Jajaa, hier is die dan. Een dag in mijn leven vastgelegd met foto's ! :D.
Ik hoop dat ik een beetje goede foto's heb gemaakt. Ik heb deze dag school gehad, filmavondje + logeren. Leuke dag dus! 
Ohja! Mocht je niet weten wat een plog is? Hier is de link naar wat ploggen is.
Veel plezier met lezen. :3
Sjaal, jas en schoenen als 'k buiten ben :]

Breakfast ! Hmmm :P

OOTD {Wat 'k eerst van plan was}

OOTD {Wat 'm is geworden!}

EOTH | loookk, er is 'n camera in me oog ;p


EOTD


Make-up dat ik gebruikt heb:
Foundation - L'Oreal True Match
Poeder - Essence Compact Powder
Mascara - NYC Big Bold
Oogschaduw -  Max&More
Oogpotlood - Essence Kajni Pencil
                               -  Bruine, idk waar vandaan
Lipbalsem - Maybelline Baby Lips Cherry Me

Mijn oh zo mooie uitzicht tijdens het fietsen


drie tomaten, aah gezond bezig ;p

Mijn drinken, aah gezond bezig xD &m'n hoesje van mobiel <33

Ik lag tijdens gym op de grond want was kapot na de shuttle run, poehpoeh {maar heb wel 'n 10 :]}

Boom

Hondje uitlaten, she is soo sweet


M'n sjaal, jas en schoenen als 'k buiten ben, hahah.

Brieven op bus doen

Bewijs dat het woensdag was ;p


Prins koekjes, I love it!


Even gitaar spelen nog :)

Alles wat ik nodig heb voor te logeren { Hoezo veel panterprint?}


'sAvonds Catching fire gekeken :). Echt geweldige film! Alleen het einde vind ik jammer :(. Wel vond ik eng om die ene man levend te zien in catching fire en in het echt nu overleden is.
Deze foto heb ik btw niet zelf gemaakt, maar ik wou het evcn zeggen

En dit is de chips die karlijn en ik 4 uur 's nachts ophaalde van benede, hahaha. {okéoké, het was eigelijk geen woensdag meer toen}


Hopelijk vonden jullie het wat! Ik heb soms wat random dingen gefotografeerd, maar ik heb 'geprobeerd' om ook mooie foto's te maken.

Liefs,

1 opmerking:

  1. Hey,

    Ik heb je genomineerd voor de liebster award. Voor meer informatie kijk op mijn blog: http://esmeevandijk.blogspot.nl/2014/02/liebster-award.html

    fijne dag verder,
    xo Esmee

    - esmeevandijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox