maandag 17 februari 2014

Weekly Diary #6

Heeii! goedeweeekk ! :D Ik heb afgelopen week aardig veel gedaan! Deze keer ga ik het in een verhaal vorm vertellen, ik vind dat namelijk wel fijner. 
Ik heb deze week best veel leuke dingen gedaan, wel druk hoor, maar 't was leuk. Ook zal ik wat vertellen over bepaalde dingen die ik deze week ga doen. Deze week heb ik gelogeerd, filmavond en meer dingen gedaan!


Maandag heb ik dacht ik niks bijzonders gedaan, behalve huiswerk en al die shit.

Dinsdag waren we lekker vroeg uit. De les viel namelijk uit! Ik was aardig vroeg klaar dus heb nog even een rondje hardgelopen.

Woensdag oh wat had ik zin in deze dag! Eerst had ik school en allemaal stomme andere dingen. Oh wacht, deze dag heb ik geplogt! Klik >> HIER << om de m'n dag te bekijken!

Donderdag ging ik pas om 5 uur slapen, want ik was dus aan het logeren. Het was echt heel erg gezellig en lachwekkend :'D. 's Ochtends werden we echt te vroeg wakker, namelijk om kwart over 8!!! Na nog even lekker in bed liggen en kletsen gingen we 9 uur ontbijten. We hebben stokbroodje met croissantje gekregen, echt heel erg lekker! Rond half 12 gingen we weer naar beneden om wentelteefjes te maken, hmmmm!
Om kwart over 12 werd het maar eens tijd om te gaan aankleden, zeker omdat ik half 1 eigenlijk bij een andere vriendin moest zijn! :o Dat is uiteindelijk 1 uur geworden, anders moest ik lopend gaan, maar kon nu meerijden. We hebben daar geoefend voor het voorzingen van dinsdag, slik.
Dat was ook heel erg gezellig.
Om 4 uur werd ik dan opgehaald om naar de kapper te gaan.
En oooooh, wat is m'n haar lelijk nu, echt huilen dit. de kapper heeft er serieus 6 cm afgehaald terwijl ze eerst zij dat ze 3 cm zou doen, stom mens. Sinds nu draag ik voorlopig vaak een knot!
Oh, en om m'n dag nog niet druk genoeg te maken, kwamen opa en oma 's avonds eten. Het was heel gezellig en hebben lekker gegeten. Zelfgemaakt Nassie :)
's Avonds moest ik eigenlijk nog Duits leren, maar verder niks meer gedaan, oeps.
Ohja, ik was vandaag echt totaal niet moe na 3 uurtjes slapen!

Vrijdag was ik pas half 4 thuis en ben 7 uur  's avonds weggegaan naar een open dag van me zusje. Oh en het was vandaag Valentijnsdag en weetje wie mijn valentijn was? M'n chocomelk met extra veel slagroom, ja, dat is waar ik van houd! Maargoed, nadat ik weer thuis kwam heb ik een 'warm' bad genomen. Ik dacht namelijk Hmm, laat ik eens een lekker warm bad nemen met lekker veel schuim en me favo muziek. Ik heb de kraan op  38 graden gezet en 't werd maar niet warm, ja sommige momenten maarja, ik ging maar in bad en het wou maar neit lekker warm worden. Toen heb ik badschuim erbij gedaan, maar dat was ook totaal geen succes. Gelukkig had ik nog wel m'n favo muziek! En was drinken met chips, 't was dus nog wel ontspannend, maar goed dat ik het daarna had! Haha.

Zaterdag ging de wekker al 9 uur, wannt er kwam weer een drukke dag tegemoet. M'n zusje had dus weer open dagen dus ik ging mee, want dat wou ze graag (aah lief). Nadat we bij twee scholen gekeken hadden was ik kwart voor 1 weer thuis. Even snel wat eten en drinken en toen 1 uur weg. Ik ben met wat leuke mensen gaan schaatsen en 't was heel erg gezellig! 's Avonds hebben we met ze alle nog wat gegeten en toen was ik half 8 weer thuis. IK WAS KAPOT! 's Avonds dus lekker All You Need Is Love gekeken. Toen ik 's avonds in bed lag, sliep ik erg snel!

Zondagochtend had ik dan eindelijk tijd om te hardlopen. Ik heb dat dus ook gedaan, ik hou er zo van om dat zondagochtend te doen. Je bent helemaal kapot en warm, maar de kou is er om je heen van de vroege ochtend. Van te voren heb ik geprobeerd wentelteefjes te maken. Laat het maar bij proberen want, bah wat was dat vies! Helemaal papperig en vies en ieehl!
's Middags kwam de familie bij ons. Ze bleven ong. 1,5 uur en daarna ben ik gelijk het engelse boekje gaan lezen en heb hem nu ook uit!


Komende week ben ik van plan om tot&met vrijdag een waterchallenge te hebben. Dat houdt in dat ik alleen maar water mag drinken. Ik drink wel bij het ontbijt een glaasje sap, maar meer niet. Ik mag natuurlijk wel thee drinken, maar met max één schepje suiker.
Deze week zal ik weer meer foto's maken !!!

Dit was m'n weekly diary. Het is een drukke week geweest, maar wel leuk!
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox