maandag 7 juli 2014

My summer bucketlist 2014 + Tips & Tricks ☼

Heeii luffiesss ♥
Het is vakantie, YAY! Het zonnetje dat op je huid brandt, de lekkere, gezonde, koude smoothie, de shortjes, de slippers, het zand, Oh I LOVE IT!
Maar, aangezien mijn vorige zomervakantie een beetje heel erg kut was, wil ik er dit jaar een super vakantie van maken! Ik heb daarom een Bucketlist gemaakt met wat ik allemaal wil doen deze vakantie! Ik heb natuurlijk wel dat ik me kamer moet opruimen, maar bij deze lijst staan alleen leuke en random dingen.
En natuurlijk heb ik tips & tricks zodat jíj ook een eigen summer bucketlist hebt!
Dus ja, wil je het weten? Lees verder :D




Tricks

Denk breed
Het is natuurlijk het leukste om allerlei verschillende dingen te doen, van koken tot sporten en van slapen tot vakantie nemen. Dus laat je inspireren door allerlei dingen

Inpsiratie
Je begint met eerst zelf dingen bedenken, maar ga gerust naar de bucketlist van andere mensen kijken, je komt op allerlei leuke en nieuwe ideeën!

Haalbaar
Je hebt nu een aantal dingen wat je graag wilt doen, maar heb je daar wel genoeg tijd voor om al die dingen te doen in 6 weken? Scrap dingen die je niet kunt doen, maar gebruik die bijvoorbeeld voor een jaar bucket list.

Aantal items
60 dingen in 6 weken gaat hem natuurlijk niet worden, weer moet je dingen scrappen. De leukste hou je erop en dingen die later ook eventueel nog kunnen, doe je een ander keertje! Het moet natuurlijk ook nog leuk en ontspannend blijven i.p.v. dat je helemaa zit te stressen en utieindelijk teleurgesteld bent, omdat je je lijstje niet af hebt.

Hoe vol te houden?
Ga je lijstje niet op de computer maken of online, maar pak een papier en pen te voorscijn en schrijf het op. Versier het leuk door emt bijvoorbeeld kleurlijke letters te schrijven, zodat het meer opvalt en je er vaker naar kijkt. Hang je bucketlist dan ook op een plek waar je vaak langs komt, bijvoorbeeld bij de deur of aan de spiegel.




My summer bucket list


Oh ja, btw ik heb het allemaal in het engels opgeschreven, alleen omdat het er dan leuker uitziet.

Read 3 books 
Ik lees dus echt nooit en eigenlijk is lezen best leuk dus vandaar


Cycle from Arnhem to Nijmegen 
Er is een nieuwe fietsroute aangelegd en ik vind het altijd wel leuk om even sportief bezig te zijn, dus waarom zal ik dat dan niet fietsen?! :D

Have a sleepover without sleeping 
Dit is volgens mij iets dat iedereen wel een keer wilt doen

Can do 3 yoga poses
Deze is misschien een beetje waar je raar van opkijkt, maar hé het is een random lijst en ik kan me nooit goed concentreren en tot rust komen, dus waarom zal ik het niet proberen ;'D


Can run 2,5 kilometers
Sowieso vind ik hardlopen leuk, maar het natuurlijk leuker om een bepaald goal te hebben! Ik heb dan ook vaak geen motivatie, dus dit is mijn motivatie!

Eat a whole day healthy
Soms geef ik me er wel aan toe om een snoepje of koekje te pakken, maar één dag alleen maar fruit en gezond broodbeleg.


Watch Pretty Little Liars until S03E19
Veel vriendinnen van mij zijn en kei ver met pll, dus ik dacht laat ik ook maar een uitgangspunt hebben en tja die 19 is vooral , omdat ik niet alles zo voorspelbaar wil hebben een een random getal wou

Carve my name on a tree
Gewoon omdat het kan :)

24 houres without technology
Dit wordt serieus lastig, maar het zal vast wel goed zijn!

Write a letter for myself when I'm 21
Tijddodend en leuk voor als je 21 bent :D. Nu alleen nog goed bewaren.

Make a holiday scrapbook
Vorig jaar wou ik dit al doen, maar kwam er niet van. Dit jaar ga ik dus boekje kopen, foto;s maken en allemaal dingen van vakantie erin stoppen en plakken! Eindresultaat lijkt me zo leuk!


Get a sun tattoo
Wie wil dit niet? 't is zo gaaf!



Wake up at 5:30 AM and make beautifully moring pictures
Vaak zijn er 's ochtends hele mooie foto's die je kunt maken in de natuur, dus ik wil dit ook wel doen! Hier komt dan waarschijnlijk ook wel een post over :)

Make a kimono
Deze vakantie ga ik sowieso wel veel DIY's doen, maar een eigen kimono maken vind ik wel echt gaaf en vet makkelijk!


Say yes to everything for one day
Eigenlijk ben ik op dit idee gekomen doordat we op school de film, Yes man keken :'D

Learn 10 sentences in Spainish
Omdat ik op vakantie ga naar Spanjeee ☼

Do what your horoscoop tells you
Ik heb nog géén idee wat het is en van welke horoscoop het is ;'D Maar ik ga het doen :)

Clam after the storm play the guitar
Ik speel al tijdje gitaar en ik weet al het ritme en de akkoorden, alleen nog goed kunnen spelen ☺

Bake a rainbowcake
Zo'n grote regenboog cake die je altijd op we heart it ziet, jajaja díe wil ik gaan maken :D


Help one day everyone
Ik probeer vaak mensen te helpen, maar één dag een klein beetje extra.

Watch group 3&8 + musical film
Toen ik in groep 3 en 8 zat, is er een film gemaakt en ik vond het wel weer leuk om die even te gaan kijken samen met de eindmusical. Even mezelf uit gaan lachen ;')

Heb jij al een bucket list gemaakt voor de zomer? Of ga je dat nog doen? Oh en heb jij nog leuke ideeën?
Liefs, xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox