zaterdag 26 april 2014

Nieuwe layout !!

Hei lieve lezers! Ik heb al een tijdje zitten worstelen met een nieuwe layout en ik ben eruit gekomen! Nouja bijna, ik kan nooit kiezen en weet nooit of het mooi is en of het niet te kaal is. Maarja.
Het is niet een ontzettend lang artikel, maar ik vond het wel even leuk om er een artikel over te maken!
Veel (lees)plezier!


Dit was de latout die ik hiervoor had:

Ik vind hem nog steeds erg leuk, maar het komt niet professioneel over. Het is én behoorlijk roze én panterprint én een drukke header. Ik vond dat het tijd werd voor iets rustigers. Ook het tekstgedeelte is nogal smap vind ik zelf. Oh én als laatste is dat witte stuk daarboven wit, maar dat kon ik nooit weghalen. Het is wel een layout dat bij mij past, maar voor een blog denk ik iets minder.

Dit is de nieuwe layout:
De layout is overzichtelijk, fris, professioneler. Ik vind het een geslaagde layout geworden. De achtergrond kleur is nog even een afmakertje. Eerst had ik helemaal wit, maar dit is toch wat mooier, vind ik zelf!

Wat vinden jullie van de layout? Eerlijk zeggen! Ik kan altijd makkelijk nog dingen aanpassen.
Liefs, xoxo

2 opmerkingen:

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox