zaterdag 1 maart 2014

Trendy updo's for your hair!

Ja, we zijn weer naar de kapper geweest. En oh, wat heeft de kapper het kort geknipt! Veel te kort. Dit is wat ik een tijdje geleden heb meegemaakt, dus ik ging opzoek naar leuke knotten, zodat je niet ziet hoe kort je haar is! Ik heb wat foto's maar ook filmpjes gezocht voor leuke updo's! :D



De tweede is niet echtt een updo om niet te zien hoe kort je haar is, maar het lijkt er wel langer van!




Ik vind deze haarstijlen ontzettend leuk en schattig! Ik ga er wat van uitproberen!


Zo kun je een ingevlochten vlecht naar boven leuk combineren met verschillende soort haarstijlen!



Ik hou serieus heel erg van bandana's ze zijn zo cute en helemaal leuk!




Dit waren zijn leuke updo's voor je haar! Gaan jullie er wat uitproberen?
Liefs,

1 opmerking:

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox