vrijdag 21 februari 2014

Nieuw layout + Shoplog

Heyhoi! Vandaag weer eens een shoplog voor jullie! Ik heb al een tijdje geleden wat dingen gekocht, alleen ik kon telkens geen foto's maken of had al volgeplant. Ook  wil ik even wat zeggen over m'n nieuwe layout ^-^. Maar hier is het dan! :DD
Havefunn <3

Eerst begin ik over m'n 'nieuwe layout'. 't is niet echt nieuw, maar wel een aanpassing. Ik heb een logo ontworpen en dat is deze:
Ik wil deze dus ook instellen als favicon, maar dat doet hij dus nog niet. 
Ik heb niet heel erg veel veranderd, want het is wel precies mijn style.
Ik had wel veel inspiratie, maar ben bang dat dat mislukt! Hahaha.

Nu de shoplog!

Ik had hardloopschoenen nodig. Dus ik heb bij een aantal winkel gekeken en uiteindelijk vond ik bij Actiesport deze schatjes. Wanneer je ze aan hebt vind ik ze er veel mooier uitzien!

M'n broek die ik een jaar lang zocht, ik hou ervan!
(sorry voor onscherpe foto)
Gekocht bij Messy!

Broek met driehoekje :] (Sorry voor onscherpe foto)
Gekocht bij de Chica Bebo

Oke, dit was een slechte edit, maar dat zie ik nu pas! :$

Twee ''Smokey Duo Stick's'' van Action, ze zijn echt fijn en blijven best goed zitten.
Misschien wordt het nog een review.

Baby Lips, Pink Punch en Cherry Me. bij de DA gekocht. Ik vind ze echt heel fijn en mooi! Aanrader, nja bijna iedereen heeft ze al, haha.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien, ik ben er heel blij mee, haha!

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er leuk uit! en leuke spullen gekocht! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog! Vind de Babylips ideaal voor in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox