woensdag 5 februari 2014

Get to know me TAG

Hoooiii ! Ik heb vandaag weer eens een TAG voor jullie! Ik heb al een tijdje geen TAG gedaan, dus dat werd maar weer eens tijd. 't is een TAG waar jullie dingen over me te weten komen, gewoon heel algemeen. Omdat ik ook geen voorstel artikel heb gedaan, vond ik dit wel een leuke.
Havee fun :D.



In welk jaar ben je geboren?
In 2000, booyah ! :D

Hoe lang ben je?
Geen idee eigenlijk, waarschijnlijk 1.71 fso ?

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
''Neeeee, de wekker heeft zich wéér verslapen!''

Waar ben je op dit moment?
Ik zit op een hele lekkere stoel. Die stoel staat voor je kachel die aan is dus lekker waahaarmmm en m'n hond die met d'r koppie op m'n voeten ligt.

Single/relatie?
Happy single ayayeuh !


Beschrijf jezelf kort maar krachtig:
Rommelig, onhandig, spontaan, behulpzaam en meelevend. Denk 'k ?

Guy/girlcrush?
No, nobody :p

Wat zou je op dit moment graag willen?
Geen school & nieuw mobiel heb nu echt 'n flutding.

Wat is je doel in het leven?
Oké dit is echt heel psychologisch fso. Maar 't liefst heb ik dat belangerijke mensen om me heen en ikzelf gelukkig en blij zijn ook hele erge luxe hoeft niet. Verder weet ik het niet, ik geniet van nu en later zie ik wel hoe alles gaat lopen.


Waar ben je bang voor?
Spinnen ! Ik vind ze minder eng als eerst, maar 't blijven rare beesten mert van die poten ugrh. Verder ben ik bang dat ik m'n controle verlies ofso. Het gaat nu namelijk goed op school en heel heb hele lieve vriendinnen, maar ben bang dat kwijt te raken, want dat is wat ik never wil!

Heb je een rijbewijs?
Uh, nee. Ben 13 ;s xD. Maar 'k wil d'r wel een :)

Nagellak of lippenstift?
Ik gebruik allebei niet vaak. Ik kan hier echt niet tussen kiezen, vroeger had ik meer nagellak en nu ga ik meer naar het lippenstift dus ik weet deze echt niet! Sorry ;(

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer! Zomerfeester, cocktails, zwemmen, shortjes, zonnebrillen, zonnen, zomervakantie. Ik hou ervan!
De winter vind ik ook altijd heel leuk en gezellig! De warme thee en kachel, leuke sweaters aan, zeker gezellig!


Wil je ooit gaan trouwen?
Het lijkt me wel echt heel mooi! Maar ik weet het niet, ik zie het wel als het zover is :P.

Ben je een healhty freak?
Niet een freak, maar ik let er wel meer op. Het is een voornemen van 2014 en tot nu toe gaat het al wel goed, ik meot eerlijk zeggen dat ik er steeds meer vanaf ga, maar ik ga het weer proberen op te pakken!

Wat voor kleur haar en haarlengte heb je?
Blond, donkerblond ? Ik heb opzich blond, maar me haar wordt steeds donkerder! Heel veel mensen vroegen of ik me haar heb geverfs ofso ?! :o
En m'n haar is tot over me schouderbladen. Ong. nummer 18


Welke kleding of make-up wil je op dit moment heel graag?
Met kleding niks eigenlijk. Ik ben laatst naar de stad geweest en heb de broek gevonden waar ik al een jaar naar opzoek was! Ook heb ik een bruin leren jasje gekocht waar ik al lang naar opzoek was! Ooh I love they ♥
Ik wil wel wat nieuws van make-up. De mascara die ik nu heb ik wel heel fijn, maar na een tijdje gaat er eraf ! Ook heb ik nieuwe foundation nodig, want ik gebruik nu altijd die van me moeder :o.

Heb je tattoos?
Nee en ik weet niet of ik het wil. Het is wel heel gaaf, maar je zit je leven eraan vast.

Heb je piercings?
Ja, een gaatje in me oren. Ik wil nog een gaatje in me oorschelp een beetje bovenin en heel misschien een navelpiercing, maar ik kijk nog wel, want ik moet er dan sowieso 18 voor zijn :(

Draag je een bril?
Nee, ik heb lensen :D

Wat is jou perfecte pizza?
Pizza Hawaii, jumjum !

Favoriete eten/drinken?
Ik denk dat ik het liefst friet met majo en frikandel eet. Ook vind ik tonijnsalde als maaltijdsalade zooooo lekker niet normaal, maar dat is meer een zomergerecht. :(
En lievelingsdrink is sinas van de aldi! Die is echt heel lekker <3 maar warme chocomelk met slagroom en minimarsmallows zijn ook zeker niet te vergeten!

Wat is je favoriete parfum?
Pêle Mêle! Het is een echte parfum uit een parfumfabriek uit Frankrijk en die ruikt zo lekker!


Wat is het laatste wat je kocht?
M'n broek die ik al een jaar zocht ! :D

Wat deed je vandaag om 0800?
Op school zijn, badmorninggg.

Favoriete ijsje?
Citroen &redbull ijs van Maarten Liet, hun hebben zo lekker ijs!

Ben je een hevige slaper, of sta je vroeg op?
Ik wil niet vroeg opstaan, maar ben toch altijd té vroeg wakker! Echt vervelend.

Met hoeveel kussens slaap je?
Met één, soms geen, omdat ik dan m'n kussen te ver omhoog heb geduwt in me slaap!

Ben je een ochtend of avond persoon?
Allebei wel een beetje. Ik ben altijd vroeg op en doe dan ook al een aantal dingen. 's Avonds vind ik het ook altijd leuk om leuke dingen te doen als filmavond, feest enso. Maar meestal als ik 's avonds wat heb dan doe 'k 's ochtends rustiger aan en andersom.

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig, heel rommelig ! Maar ben bezig om geordender te worden.


Wat wil je op dit moment graag zien?
GTST! En dan vooral wat er nu met Tim aan de hand is, wat is gtst toch frusterend! 'k flip 'm echt te vaak.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik zie het allemaal wel wat er gebeurt. Ik laat het op me af komen.

Wie mis je op dit moment?
Oma.

Ben je verlegen?
Wel als ik ergens ben waar ik niemand ken. Maar als je me na een tijdje echt kent, ben ik totaal niet verlegen en volgens mij ook wel raar, hahaha.

Heb je een accent?
Nee en ja. Meestal niet, maar soms heb ik even bij een woordje een accent, omdat er mensen in de klas zijn, waar ik mee omga, die wel een accent hebben.

Heb je broers of zussen en hoe oud?
Ja, een zusje 11 jaar.

Hoe ziet jou dagelijks leven eruit?

Op een schooldag, wakker worden, naar school gaan, thuis komen, leren, huiswerk maken, gtst kijken, slapen. En in het weekend is het meestal verschillend.



Dit was m'n TAG. Ik hoop dat jullie 'm leuk vonden en nu meer over mij weten! 
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox