maandag 3 februari 2014

Weekly diary #4

Ik heb deze week meer dingen gedaan als normaal! Ik ben vooral een best druk, maar leuk weekend gehad.
Je gaat dus m'n 4e weekly diary lezen van m'n mooie, bijzonder, interessante en boeiende leven, wauw zeg ;P.



Maandag 27 jan:
Niks gedaaaaannn, alleen huiswerk en hoollaaaaa we hebben geen toetsen deze week ! <3 Ohjaa ik heb net m'n youtube filmpje bewerkt en deel 1 is aaafff! :D

Dinsdag 28 jan:
Kort dagje gehad op school. Alleen 't is echt stom want moet nu dus waarschijnlijk nakomen door zo'n fout van de leraren, phff >.<
Ik ben 's middags gaan hardlopen wat wel fijn is, ik vind hardlopen echt heel fijn even nergens een denken en even je gevoel eruit rennen, I love it!
's Avonds ben ik met andere mensen bij mensen op bezoek geweest wat heel gezellig was! En ze hadden chocola x''''D
NEE NEE NEE !!! Ik heb gister dus een uur aan het youtubefilmpje gewerkt en ben het vergeten op te slaan! D:

Woensdag 29 jan:
Ik was vandaag best laat thuis want had tot het achtste uur. Ik was net een 10 minuten thuis toen we mama gingen ophalen bij haar werk en doorgingen naar de Ikea. We hebben daar avond gegeten, want we moesten nog een dekbed en andere dingen.

Donderdag 30 jan:
Ik was binnen een half uurtje klaar met me huiswerk! Daarna ben ik een beetje blogs gaan lezen en heb ik kwartiertje workout gedaan van blogilates en daarna half uurtje hardgelopen.
Verder heb ik niks gedaan, hahaha.

Vrijdag 31 jan:
Vandaag lekker kort dagje. Nouja eigenlijk korter dan normaal, want had 2 uur uitval vanwege voortbereiding van open dag. Ik ben uit school naar een vriendin gegaan waar we met een andere vriendin muffins gemaakt hebben, het was echt heel gezellig. De cupcakes waren zo lekker! Zo lekker dat ik er te veel van op heb en er zelfs misselijk van werd.
Ik ga zo even een foto maken voor @love4cinemates op twitter, want er wordt een fimpje gemaakt voor cinemates <33

Zaterdag 1 feb:

Phff, haat die weker om half 8! Denk je in het weekend lekker uit te kunnen slapen, kan dat niet. Ik moest half 10 al op school zijn om te helpen bij de opendag. Opzich was het best leuk en kwam veel bekende tegen en mensen van m'n oude basisschool! De open dag duurde van 10 uur tot 1 uur. Om 1 uur hadden we lekker een broodje kroket Hmmm <3. Daarna was ik ongeveer half 2 thuis.
Om 2 uur ging ik even met m'n moeder en me zusje naar het centrum. Ik heb toen nieuwe hardloopschoenen gekocht ♥♥♥. Ook heb ik Baby Lips Pink Punch gekocht ! :D.
Ik was rond een uur of half 5 thuis toen en was kapot.

Ik heb even rustig aan gedaan en 's avonds was ik weer weg.
Ik ging naar iets toe met meerder vrienden en dat ik altijd heel gezellig, gingen we van de spellen doen enso echt lachwekkend. We gingen dus een beschuitje maken met blinddoek en muisjes. Iedereen had best goed op 't beschuit de muisjes gedaan en ik zat dus doodleuk het er helemaal naast te gooien.

Toen ik thuis kwam heb ik nog even All You Need Is Love gekeken en stukje van de grote improvisatie show gezien. Daarna ben ik toch gaan slapen en was zo vertrokken.

Zondag 2 feb:

Vandaag was ik alweer vroeg wakker >.<
M'n zusje is naar m'n nichtje gegaan. Ik wou ook wel naar m'n andere nichtje gaan, maar dat kon niet. Had het zoo druk! Heb een uur engels geleerd en was van plan Frans ook goed te leren. Dat lukte niet, want had echt hoofdpijn. Dus dan maar een boekverslag maken.
Ik ben na een tijdje gewoon helemaal gestopt met school, want ik zag echt heel erg klein.
Oké je zult vast denken, waat is daatt nou weer? Nou ik heb als ik best moe ben en erg hoofdpijn heb, dat ik dan klein ga zien. 't is een soort teken dat ik moet stoppen of rustig aan moet doen.

Ik heb even tv gekeken en geblogt, das voor mij wel wat ontspanning. Daarna ben ik foto's gaan maken voor m'n essence colour&go - pink green review.

Daarna ben ik gaan filmen voor m'n filmpje voor youtube. Ik ben nu ook dat van de vorige keer opnieuw aan het editten :D.


overig:

't is me heel erg opgevallen dat ik de afgelopen week allemaal blog titels heb genoemd in het engels, zonder dat ik het door had! Hahaha.
& sorry sorry! Ik ben vergeten foto's te maken :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox