maandag 20 januari 2014

Weekly diary #2

Dit is dan m'n tweede weekly diary, niet veel bijzonders, maar toch wat gedaan! Ook heb ik een paar foto's erbij gedaan! Dus ja, hier komt mijn oooh zo boeiende week uit m'n leven, hahaha!









Maandag 13 jan
Vandaag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Ik heb school gedaan huiswerk, leren en dat soort bullshit.

Dinsdag 14 jan:
Vandaag ben ik eerst gaan leren en huiswerk maken toen ik thuis kwam enso. Ik ben ongeveer rond vijf uur gaan hardlopen.

Woensdag 15 jan:

Jaa, vandaag ;ang dagje gehad, maar het ging best snel! We hebben bij gym dansen en 't ziet er zo gaaf uit! Iloveit.
Thuis heb ik weer niks bijzonders gedaan.
Oeef, wat een saai leven!

Donderdag 16 jan:

Ik heb weer niet veel gedaan. Ik heb wel even een planning gemaakt voor volgende week, want dan wordt het echt heel druk met school! Urrgh

Vrijdag 17 jan:

Vandaag was echt chil! Ik ben eerst naar school gegaan en hoefde maar 1/2 want er waren minilessen!
Uit school zijn we met 12 vriendinnen naar een vriendin gegaan, we hebben daar even geoefend voor het dansen wat a.s. woensdag is bij gym voor cijfer. Maar ook hebben we gezellige dingen gedaan zoals de chunny bunny challenge, daar word je misselijk van man! Maar 't was heel gezellig en we hebben even voer gekocht:

Ik had vandaag echt geen puf er meer voor om 25 squats te doen... :(

Zaterdag 18 jan:

Ik heb me verslapen! Ik wou half 10 gaan hardlopen en werd kwart over negen pas wakker! Dus ik ben uiteindelijk 10 uur gaan hardlopen. daarna ben ik even m'n planning gaan volgen, maar 't is heel raar deed precies wat erop stond, maar was een uur eerder klaar en ik zie niet wat ik verkeerd gedaan heb! Maar oké, mooie info.
m'n zusje is nu een hele lekker taart maken en dat ruikt overheelijk, mmm!
vanavond ga ik weg, met wat vrienden dan gezellig avondje! :D

Zondag 19 jan:

Vandaag ben ik vroeg opgestaan, zodat ik lekker snel klaar was met het huiswerk en dat was ik ook, namelijik 12uur! 's Middags heb ik nog een m'n sleutelhanger wat leuker gemaakt, met nagellak en wat vilt, ik maak hier nog een DIY denk ik van als jullie dat leuk vinden :).
Zo is die geworden:

Overig:

Ik moet wéér iets opbiechten, ik heb de 25 quats a day for a week, weer niet gehaald :(
Deze week hou ik het maar makkelijk en doe even niks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox