zondag 19 januari 2014

5x trendy outfits #2 | | Inspirated by H&M

Heeii. Vandaag heb ik leuke kleding combi's! Alle kleren komen weg van H&m :D.
H&M is zo'n bekende winkel geworden, dus het leek me leuk om daar ook wat kleren combi's mee te maken.
Ik hoop dat ik jullie wat kan inspireren :)
Havefun! =)




Blouse: 34,95
Broek: 9,95
Schoenen: 39,95
Ringen: 4,95




















Dit zou ik kunnen kopen! Het is best zwart, maar het is toch heel classy met de gouden highlight! De gouden ringen geven nog een finish-touch je hoeft er natuurlijk niet 16 om! maar een paar om wat vingers vind ik altijd echt gaaf.






Broek: 19,95
t-shirt: 9,95
Gilet: 15,-
Schoenen: 24,95
















Deze kledingstyle is echt een style waar je van moet houden! Eerlijk gezegd, zou ik het zelf niet snel dragen, maar als iemand dit aan heeft vind ik het echt wel heel tof!





Broek: 19,95
Blazer: 29,95
Ketting: 9,95
Schoenen: 9,95
















Dit is echt trendy maar ook chic!Ik vind hem heel leuk, zeker voor een feestje ofso!






Broek: 9,95
Sweater: 29,95
Beanie: 4,95
Overkneekousen: 7,95
Boots: 29,95



















Dit vind ik echt heel gaaf! Een lekkere oversized trui met kort broekje en overkneekousen en om het af te maken een stoere beanie en schoenen, I love it!



Vest: 24,95
Broek: 19,95
Ketting: 2,95
Armband: 3,95
Schoenen: 39,95




















Dit is echt zo'n outfit voor een lazyday! Ookal is het voor een lazy day wordt het toch stijlvol gemaakt door de subtiele, maar leuke gouden kettinkje en de schoenen met armband die goed bij elkaar passen!
Ik zou dit zelf misschien nog wel kopen!!




Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk vonden, ik vond het in ieder geval wel leuk. :D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox