vrijdag 17 januari 2014

Typical Teen TAG

Heeeii lezers! Ik vond het wel weer leuk om een TAG te doen! Dus hierrrrr.... een typical teen tag :D.
Havefunnn



Hoeveel uur per dag zit je op je telefoon?
Uuh, dat ik verschillend, ik had een tijd dat ik er heel weinig op zat. Nu denk ik 2uur?

Single of relatie?
Happy singleee ! Woahh

Wat is je favoriete band of zanger?
One Direction! Het is niet zo dat ik andere muziek niet leuk vind, maar hun zijn wel m'n favoo. Ik luister ook vaan naar top40 nummer, heeel vaak :).
Verder vind ik dat Miley ook echt leuke liedjes heeft, maar ze is 'n beetje raar bezig, dat mag wat minder, vind ik.

Hoevaak per week ga je naar Starbucks?
Eerlijk? Ben er pas één keer in me leven geweest en heb er niks gekocht! Wel heb ik in Parijs een klein bekertje warme choco met caramel gehad voor de starbucks, maar helaas hadden we net ergens anders wat gedronken, want die is zoooo lekker, niet normaal!










Waar shop je meetsal?
Oké, hier komen even veel winkels. De wat bekendere winkels H&M, Vero Moda, Only, Coolcat, soms Primark &de wat minder bekende winkels, Chica Bebo, Cira, Bleep, Messy, Lady4. :D Oeehh en Kiabi! Maar die is in Parijs hahaha.












Hoeveel telefoonhoesjes heb je?
Ik heb één hoesje, maar dat is een doorzichtige waardoor ik zoveel papiertjes kan uitprinten en erachter kan doen!

Draag je make-up?
Jaa, elke dag sowieso!

Wat is je favoriete seizoen?
Ik denk de zomer, ik hou echt van die warmte, ijstee, ijs, zwemmen, zonnen, perfeectt! De winter vind ik ook heel erg leuk want dat is altijd zo gezellig en knusjes!

Hoeveel social media heb je?
Uuhh, laat ik het maar houden op veel!


Hoeveel selfies maak je op een dag?
Soms ook helemaal geen één, maar sommige dagen echt iets van 72384 en dan zit d'r niet eens 'n leukee bij :'D

Dit was dan alweer m'n TAG, 't is niet een hele lange, maar vond het wel leuk om te doen! ;3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox