woensdag 15 januari 2014

New lovely shoes!

Heeeiii! Ik laat jullie vandaag mijn nieuwe aanwinst zien! Ik ben er zooo blij mee! :D
Dit is soort van review achtig iets, maar ook moet ik even m'n blijheid uiten alsof ik dat niet gedaan heb
Dus jaa, hier is m'n eerste review ;3.


Waar gekocht? Ciraaaaa ! :DD
Hoe duur? 30euro normaal, had was 1halen = 2betalen

Ik heb deze schoenen op een zaterdag gekocht. Als het aan mij lag, waren deze schoenen er 2 maanden geleden al!
Ik mocht ze eerst niet, omdat ze niet van echt leer zijn en me moeder vond het beter als echte goede schoenen zou nemen zoals timberlands, die vind ik ook heel leuk! Wou die ook :) Maar vond deze schoenen toch leuker.
Achteraf gezien is het beter dat ik ze zo laat pas mag, want... ER WAS UITVERKOOOPP en toen hebben we nog een paar gekocht, alleen dan voor me zusje ;(.
Maar dat over m'n moeder en mij én timberlands ;p

Deze schoenen zijn dus niet van leer, maar nepleer, maar dat boeit me niks! :B. Ze hebben een bruine, kastanje achtige kleur wat heel leuk bij mijn groene winterjas staat.
Ook vind ik heel leuk van de schoenen dat ze erboven studs hebben, ik ben echt gek op studs! Ook zitten er wat ronde kristal glitter dingetjes aan, ik ben echt niet van de glitters ofso, maar het glinsterd meer :). Sorry voor mensen die glitters leuk vinden, 't is alleen mijn smaak niet de jouwe :)
Ook is het heel fijn, want het is een smallere schoen en ik heb smalle voeten.
Én ze zijn makkelijk en snel aan te doen, je kan de veters wat losser doen zodat je ze niet telkens open en dicht hoeft te strikken.

Ik kan je één ding zeggen, ik ben er verliefd op !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox