maandag 13 januari 2014

Weekly diary #1

Hooii! Ik heb bij een vriendin (die ook een blog heeft) gezien dat ze ook elke week een weekly diary heeft. Mij leek het ook leuk om zoiets te doen! Dus ja, maandag de 6e begin ik en zet een week later (op maandag de 13e dus) de weekly diary online! 
Oké ff, ik heb echt geen bijzonder leven ofso!


Maandag 6 jan:
Nou, school is weer begonnen... En gelijk weer huiswerk en werken, bahbah. Maar oké, ik zag m'n lieve vriendinnetjes weer en 't was weer gezellig zoals altijd! Toen ik thuis kwam heb ik even wat thee gepakt met een koekje en gelijk aan de slag gegaan. Ik was om half vier al klaar! Voor mij was dat best vroeg want heb vooruit gewerkt. Toen even gesport, zo dalijk gitaar spelen en dan gtst! M'n voornemens gaan tot nu toe goed! :D

Dinsdag 7 jan:

Vandaag zo vroeg op moeten staan! Veel huiswerk alweer uurrgh!
Toen ik uit school kwam ben ik nog even naar de stad geweest. Er is nu heel veel uitverkoop, dus daar moest ik wel bij zijn! Ik heb een nieuw truitje gekocht en alvast een zomerjackk! Ik ben er zoo verliefd op! <3
's Avonds kwam opa eten en was een interview voor, drie generaties muziek. Ik maak nog wel een artikel met m'n muziekleven denk ik, want ik hou van muziek. Music my lifeeee. Alleen dat duurde lang dus was best moe na een tijdje, hahaha.

Woensdag 8 jan:

Ik heb dus echt geen bijzonder leven. We hadden best leuke gymles! We moeten namelyk over drie weken zelfgemaakt dans laten zien, Nou hebben we het voordeel dat veel van ons onder dans gezeten hebben en dus nog leuke dans wisten!
Daarna heb ik m'n huiswerk gedaan, geleerd en dat soort dingen. En verder op bank gezet en gtst gekeken.

Donderdag 9 jan:

Vandaag best kortje dagje gehad, maar wel met stomme vakken. Huiswerk gemaakt nederlands geleerd, zo even duits doen. Ik ga straks ook even sporten. Het gaat tot nu toe goed met m'n 50 crunches a day for a week!  Ik had eigenlijk vandaag wat chocola willen halen voor een DIY, maar dat doe ik morgen dan maar denk ik, of ik ga even de kasten nog een keer goed doorzoeken hahaha.
Oh voor ik het vergeet, had vandaag m'n favo sweaters aan, yaahh, zul je denken. Nee dus, 'k zag 1 minuut voor ik moest gaan een rare vlek, maar was al laat dus moest wel gaan. Op school bleek dat die ontzettend stonk, alleen drie vriendinnen en ik roken het gelukkig, maar wat het was ik weet het nog steeds niet, maar het ligt nu in de was!
Okeóke, ik kon het niet laten, ik heb net nog even een chocoladereep gekocht :O C(:

Vrijdag 10 jan:

Vandaag naar school gegaan, vriendin was jarig. Nederlands ttoets gegaan, wat gelukkig heel goed ging volgens mij! Wel hoofdpijn en moe, maarja dat heb ik elke dag ;B. Daarna naar een vriendin gegaan. Toen gtst kijken en tvk daarna.
Ik heb niet veel gedaan, maarja dat doe ik nooit ;3
Oh, &ik heb even gitaar gespeeld!

Zaterdag 11 jan:

It's my dog's bday!!! Jaa, vandaag is m'n hond jarig, ze is even extra verwend met koekjes, lange wandeling, lekker knuffelen enso. Ook heb ik helaas moeten leren en huiswerk maken. Verder niet veel gedaan.
's Avonds heb ik All You Need Is Love en 'n stukje van de grote improvisatie show. :D

Zondag 12 jan:

Ik was 8 uur al wakker. :o. Ik ben toen even naar benede gegaan tv kijken, daarna eten en joggingskleren aan, want ik ging hardlopen! Ik paar mp3'tjes gedowload waarbij na 10 weken 5km kan hardlopen,dat wordt langzamerhand opgebouwd. Twee vriendinnen van mij, hebben ook die uitdaging.
Klik hier  om ook die mp3'tjes te dowloaden. Sommige mensen die ik ken hebben deze ook gebruikt en het heeft echt effect!
Daarna ben ik weer gaan leren, toen heb ik m'n deurposters eraf gehaald, sorry 1D :(. Ik heb aan de andere kant m'n tekst erop gezet van de action ;'D.
Nu is er wat bezoek, m'n opa en oom.
Straks ga ik boer zoekt vrouw kijken, da's echt leuk vind ik :D.


Overig

Nu moet ik iets bekennen... MIJN CHALLENGE IS NIET GELUKTTT ! D: Oké, ik ben zooo niet goed in challenge, echt gewoon helemaal niet. Vanaf donderdag is het niet meer gelukt. Ik ga deze week 25 squats a day for a week, ik ga gewoon een wekker zetten! Heb ik ook voor m'n cavia's eten doen :).

Volgende week maak ik ook wat foto's! 't is mij deze week helemaal ontgaan. :$

Jaa, dit was mijn week, tadaaa! ;3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox