vrijdag 3 januari 2014

DIY: Winter and Fashion!

Heeii! Ik heb vandaag voor jullie weer eens een DIY. Zelf heb ik deze DIY niet allemaal gemaakt (te veel geld :o). Ondanks dat ik hem zelf niet gemaakt heb wou ik ze wel even aan jullie laten zien!
Ik vind ze zelf wel heel leuk, dus ik ga er misschien zelf ook nog wel eentje maken :)
Havefunn! :D


Ik vind deze sweaters heel leuk geworden! AndreasChoice heeft wel meer leuke&trendy DIY's! Echt 'n aanrader =).


Ik vind dat Bethany Mota altijd hele leuke diy's heeft. Sommige zal ik zelf niet maken, maar ze heeft vaak wel iets erbij dat voor iedereen wel leuk is!

Ik vind dit echt leuke DIY's voor je beanie. Met elke soort beanie kan je er wat anders van maken.

Dit is heel leuk en makkelijk te maken. Klik hier om te kijken hoe je precies moet knopen

Leukleeeukk! :D Nouja, beschrijving staat er denk ik goed genoeg bij!

Ik weet dat het een  late DIY is, maar het is nog lang winter! :D 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox