zondag 24 december 2017

UPDATE after two years!

Hey, ik heb oprecht geen idee wie überhaupt deze post nog gaat lezen. Maar voor degenen die het lezen: het niet bloggen heeft toch wel een hele tijd aan mij geknaagd. Het leuke aan het bloggen vond ik het kijkje in mijn leven, maar ook zeker de vormgeving en het hele media gebeuren. Omdat deze blog ook te veel tijd van mij vroeg in combinatie met mijn school (waar ik nu bijna vanaf ben) heb ik een perfecte oplossing gevonden (na twee jaar). Ik kan nu zeggen dat ik een eigen travel youtube account heb! Ik de vakantie vind ik het geweldig om te filmen en na de vakantie kan ik ook de tijd vinden om de beelden te editten. Ik geniet dan ook echt helemaal na. Mijn youtube account is dus eigenlijk een verzameling van mijn vakanties. Voor de geïnteresseerden, dit is het linkje naar mijn account:
https://www.youtube.com/channel/UCePn2ugy49lqG5wiTWR_w3g
https://www.youtube.com/channel/UCePn2ugy49lqG5wiTWR_w3g
Abonneren mag natuurlijk altijd ;p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox