zaterdag 19 april 2014

Nike's perfect shoes ♥

Hooi! Ik zit hier in de heerlijk ruikende kamer die naar zwitsel ruikt, het is geen zwitsel, maar ik ben verkouden en ruik iets anders, maar dat maakt niet uit, het ruikt lekker! Buiten de lekker ruikende kamer, zit ik ook flink na te denken, want ik heb totaal géén inspiratie! Ik weet niet wat het de laatste tijd is, maar ik heb het gevoel dat ik alles verwaarloos, dus ja. Toen dacht ik: 'Hé, ik laat ik eens wat een 'inspiration-label' doen vanwege dat ik inspiratieloos ben, wat een grap en laat ik heel erg van nikes houden!' Ik heb dus een aantal nikes, die ik zo gaaf vind! Oh laat ik dan gelijk even mijn nieuwe aanwinst showen!










He, he! Die rechtse schoenen heb ik :)






Ik vind vooral air max heel erg gaaf! Wat vinden jullie ervan?
Liefs, xoxo
                        

6 opmerkingen:

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox