donderdag 24 april 2014

Kingsday! What to wear?

Heii! Ik heb weer een paar outfits samengesteld, met deze keer een speciale editie. Zaterdag is het namelijk al de eerste koningsdag en ik dacht: 'Ik heb kleren nodig, wie niet? Waarom zal ik er geen blogpost van maken.' Dus ja, ik hoop dat jullie 't leuk vinden!
Veel plezier !
Oh ja en de kwaliteit is niet geweldig, omdat er niet veel shirt/broeken of whatever van is...






1. Oranje skaterskirt. Skaterskirt zijn zo in in nu en dat is neit voor niks! Ze zijn zo leuk en cute ♥
2. Oké nu ga ik even verliefd zijn. Ik vind deze zooo gaaf! Ik wil deze echt heel graag sowieso één van me favorieten! \Ö/
3. De oorbellen zijn natuurlijk niet te vergeten. Oranje veren die lekker mooi opvallen! Ik hou ervan.
4. Dit armbandje is heel schattig en toch stijlvol. Het is nog net de finish touch.
claires // 4,95
5. Bandana's zijn ook mijn grote liefde. Ik ben er echt obsessed mee, alleen durf 't niet naar school te dragen, oeps. Maar met koningsdag loopt iedereen in oranje dus kan een bandana gerust ook!
www.headict.nl // 6,oo euro
6. Echt een oranje shirt! Het is voor eens in het jaar dus heel erg geschikt! En hé, wie houdt nou niet van holland?
Ter Stal // 4,oo
7. Deze nagellak is echt heel mooi en trendy! Ik zou zeker voor een oranje kleurtje gaan, ookal is het niet van essie!
Bij heel veel winkels te koop // 9,99
8. Nike air max orange. IK HOU VAN NIKE, zoals je hebt gezien in mijn vorige artikel. Toen ik deze schoenen zag was ik wéér in de zevende hemel! Ik vind ze geweldig en héél toepasselijk!
9.Wat een mooie jurk! Het heeft een stukje open ruk en de voorkant is mooi gedekt. Niet te oranje waardoor je hem ook nog in de zomer kan dragen op het strand!

Hebben jullie al wat voor koningsdag gevonden?
Liefs, xoxo

1 opmerking:

  1. Jammer dat ik dit pas na Kingsday lees! Volgend jaar weer een kans!
    Je blog is echt leuk&grappig, ik hou ook wel van robots!
    XXX
    Arjanne
    a-en-a.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox