zondag 23 maart 2014

Wijde broeken, yoo or noo

Heeeii lieve lezers! Ik heb vandaag een ander artikel dan normaal, maar ik dacht dat het wel leuk zou zijn. Ik probeer best de laatste modetrends te volgen. Toevallig zag had ik even geen idee wat ik moest posten, maar toen zag ik deze trend en wil het met jullie delen. De wijde broeken komen weer in! Ik ben benieuwd naar jullie mening!



Misschien hebben jullie deze trend al gezien, op internet in de winkels of whatever.
Het leek me dus leuk om nu daarover een artikel te schrijven, omdat het denk ik echt een trend is die je erg leuk vind of helemaal niet.

Na het seizoen van de slim fit mogen we dan nu wat wijdere, comfortabelere broeken aan.   
Het toffe van deze trend is dat we niet hoeven te wachten tot het 20 graden is, want langere broeken kunnen ook met 10 graden of zelfs minder!

Ik heb ook wat tips hoe je het beste de broek kan combineren!

♥ Heb je kleine benen? draag hakken onder de broek, zo lijken je benen langer en komt de broek goed tot z'n rechts. Heb je lange benen? Draag platte schoenen onder de broek, zo ziet het er niet uit dat de broek te kort is.

♥ Het is het mooist als je benen zo lang mogelijk lijken. Probeer dan, als je zo'n broek mocht kopen, om er een te kopen met hoge taille.

♥ De broek combineren met een croptop, dat ook nog eens een modetrend is.

♥ Je broek iets oprollen of zo kopen dat je enkels zichtbaar zijn, ook weer een modetrend!
Ik vind het best leuk, maar toch hou ik nog wel de strakke broeken in m'n kast. Natuurlijk ligt het er ook aan hoe je de broek combineerd.

♥ Bloesjes, jasjes, jackjes zijn ook allemaal geliefd bij de wijde broek!









Zelf vind ik die van de spijkerbroek wel heel erg leuk. Vooral met de scheuren. Aan de andere broeken moet ik eerlijk gezegd nog wel wat wennen, maar ze zijn wel erg gaaf!
Naar: trendystyle.net

Wat vinden jullie van de wijde broeken? 
Liefs,

1 opmerking:

  1. Ik hou niet echt van wijde broeken. Ik draag meestal skinny broeken.

    BeantwoordenVerwijderen

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox