maandag 27 januari 2014

Weekly diary #3

't is alweer de derde weekly diary van mijn oh zo bijzondere leven! Ik heb deze week wel iets meer gedaan, denk ik. Nouja eigenlijk vooral sommige dagen want andere dagen waren zooo saai.



Maandag 20 jan:

Sorrysorryy ik had dinsdag& woensdag wat moeilijke toetsen en veel huiswerk waardoor ik echt geen tijd meer had voor m'n weekly diary! 

Dinsdag 21 jan:

Ik ben vandaag weer naar school geweest, proefwerk wiskunde gehad, thuis gekomen en gaan leren.
Ik was rond een uur of 3 uur klaar, lekkerrr snel! Tenminste, vind ik :).
Ik ben toen een half uur bezig geweest om mp3 op mobiel te zetten, té lang i know. Maar oké, ik heb toen weer gaan hardlopen, 't gaat echt goed met hardlopen had niet verwacht,  Na het hardlopen heb ik nog een work-out gedaan van blogilates verslaving fso, idk.
En ja dat was m'n dagjeee :D

Woensdag 22 jan:

Vandaag hadden we 2 uur uitval gym, boooyaaah!
Gelukkig hadden we verder ook niet veel toetsen meer voor de week, dus heb lekker tv gekeken en rustig aan gedaan, vrij middagje dus :).

Donderdag 23 jan:

Vandaag ben ik weer naar school gegaan. Op school is er een jongen die weg gaat uit onze klas gaat en een meisje Oké, meisje klinkt echt raar, maar meid ook mooie info dit. dat nieuw in onze klas komt vanaf maandag. Vandaag was dus hoe de klas is als maandag!
Verder is er niet echt iets bijzonders gebeurt ofso.

Vrijdag 24 jan:

Vandaag was een rare maar ook leuke dag. 't is raar omdat me oma half jaar geleden overleden is...
Dat is dan ook weer heel raar, alweer een half jaar geleden 't is nog steeds onwerkelijk.
Maar op school was het wel rustige dag. We hebben bij nederlands de film oorlogswinter  gekeken, of nouja, afgekeken. 'T is echt een mooie film, je ziet hoe erg de oorlog is, maar toch hoef je geen echte beelden te zien van doodgeschoten mensen. Oef, wat ben ik blij dat hier gewoon vrede is!
Bij Duits hebben we ook film gekeken, met nederlands ondertiteling gelukkig, maar die is nog niet af. Het is wel een leuke film/serie idk.

Maar het was ook echt een superdag! Ik ging met m'n vriendinnen filmavondje houden. Veel hadden niet zoveel zin in het schoolfeest, maar we vonden toch leuk om wat te gaan doen, dus een filmavond, niet te druk!
We hebben de film Just my luck  gekeken, 't was echt een lachwekkende film. We hebben natuurlijk ook veel, veel eten gekocht! Dit is 't eten dat we hadden:


Oh en er was een een chocoladefontein, loookkk:



't was echt supergezelluuug ! :D

Zaterdag 25 jan:

Vandaag heb ik niet heeel veel gedaan. Ik ben vanochtend vroeg wakker geworden ;s, maar heb daarna beneden tv  gekeken beetje blogs lezen enso. Later op de dag heb ik toch wel wat dingen moeten doen. Ik heb m'n kamer opgeruimd, want dat was echt nodig! Ook heb ik twee vierkanten in me kamer opgehangen en dingetjes ingezet. Ik kom echt ruimte te kort. Zo is het uiteindelijk geworden:


Ik heb een tijdje geleden ook een hart bij de action gekocht waar je allemaal foto's enso in kan doen. Ik heb bij kerst allemaal kerstkaartjes erin gedaan en kwam er vandaag dus achter dat ik die er nog niet had uitgehaald! Ik ben dus van plan om deze week ook weer even wat foto's uit te printen en wat pompoentjes te maken.


Toen ik klaar was met m'n kamer ben ik met me zusje naar de albert heijn gegaan omdat ze daar bonus hadden op milka! Niet normaal, je hebt 2 repen voor 90cent! M'n zusje en ik hebben 12 repen gekocht, té veel, ik weet het, maar het is gewoon zooo lekker!!

's Avonds hadden we verjaardag van de buurman. Daar gingen we dus ook heen, hahaha. We zijn daar tot ong. half 1 gebleven en hebben just dance gedaan. Dat was echt heel leuk want we deden dan ook justdance worldfloor, dan dans je met mensen uit de hele wereld en wij waren de enigste 3 uit nederland, hahaha!
Ook was er echt zon lachwekkende dans bij met een stoel :'D.

Zondag 26 jan:

Ik heb vandaag m'n huiswerk gedaan en toen ik klaar was heb ik even met m'n zusje gewiit of hoe zeg je dat, op de wii gespeeld fso? idk. En toen ik klaar was... nu komt het hoor, hahaha. Nee 't valt best mee, maar ik ga filmpjes maken!
Ik ben dus gister begonnen met filmen en het wordt een DIY + organize tips voor je kamer op te leuken! :D
Ik vind filmen en editten altijd heel leuk, dus waarom zal ik dan niet een filmpje maken ;3.



Overig:

Oké, ik had dus wat in me hoofd dat ik dacht hierbij te zetten, maar ik weet het niet meer! Dat is altijd zoo vervelend, hebben jullie dat ook zo vaak? Ik heb het echt te vaak.
Ik heb wel deze week  ebdacht dat ik meer ga sporten, buiten m'n hardlopen probeer ik ook 4 dagen in de week een workout te doen van 20 minuten!
én ik ga misschien folderwijk nemen, hebben jullie ervaring met folderwijk? Is dat fijn en krijg je goed betaald?
Dit was m'n overig denk ik wel, tenzij het me nog later te binnen schiet wat ik nou wou zeggen! Hahah.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox