zondag 26 januari 2014

Milka ! ♥_♥

Heeii! Gister ben ik bij de Appie geweest met me zusje! Ik ga niet heel vaak naar de Appie met me zusje, maaaarr... DE MILKA REPEN WAREN IN DE AANBIEDING! Je had 2 repen voor 90 cent, niet normaal gewoon! 
Ik hou altijd echt veel van Milka en we hebben heel veel smaken gekocht, dus hier zijn de repen en ik vertel ook wat over de smaken :D.


Ik heb ze zaterdag gekocht (gister dus) en heb ze natuurlijk nog niet allemaal op!
Ik heb de Daim, Caramel, Con Nocciole (gebroken noten), LU en Al Gustom Di Crema (extra romig) uitgeprobeerd :D.

Caramel is echt één van me lievelings repen! 't is zoo lekker dat Caramel met chocola en mmmm.... Een nadel is wel dat je het niet goed kan breken. 'T gaat helemaal aan je vingers zitten enso, maar dat houdt mijecht niet tegen om de Caramel niet te nemen!

De Daim is wat de Caramel betreft wel veel makkelijke te breken! Ik heb Daim altijd al lekker gevonden en Milka ook, dus echt een perfecte combinatie! c(:

De Con Nocciole is ook altijd wel lekker. Vroeger hield ik er nooit zoveel van, maar tegenwoordig is dat echt wel anders.

Milka met LU is ook zoo lekker! Echt waar, waarom is Milka zo lekker. Jaa, ik weet niet precies wat ik erover moet zeggen, maar het is echt te lekker, ik zweer !

Ten slotte heb ik Al Gustom Di Crema geproefd, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies de smaak kan beschrijven, omdat ik één stukje gehad hebt en nooit eerder deze gekocht heb. Ik vond hem wel heel lekker! Maarja, wat is nou niet lekker van Milka? Hahah.

Ik ga proberen voor elke week één chocoreep te eten! Idk of me dit gaat lukken, maar 't is altijd te proberen!


Wat is jullie favo Milka reep & hebben jullie ook veel inkomen gedaan bij de aanbieding? Hahah.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox