zondag 5 januari 2014

The magical Disney! + Blogs online op nieuwe dagen!

Hoii! 't is de laatste dag van de vakantie D":.  Toch heb ik even wat van Disney geupload om aan jullie te laten zien! Want ik ben van met de kerstdagen in Disney geweest! :D Ik laat jullie wat foto's zien van Dinsey in kerstsfeer, wauw echt mooi was dat! Maar oké, hier zijn ze en ik heb ook wat bijschrift erbij gedaan en eronder de beleving van mijzelf :).
Omdat school weer begint hebb ik niet meer alle tijd dus ga ik bepaalde dagen een blog online zetten. Dat vertel ik op het laatste
Veel plezier ;3



Welcome in Disneyland Paris

Mooi binnenkomen, wauw.










Nederlaannddd !


Sinterklaasje








Disney Christmas Shop!






Disneykasteel van glas gemaakt! 15.000 eur0, wajoo :O 






Hmm, lekker!













Mickey, Duffy en Goofy



Knabbel en Babbel

De boos heeft z'n lichtjes al aan, met Mickey ervoor!
's avonds was de boom nog mooier! Maar batterij was leeg.
Disney was echt heel erg leuk en mooi en wauw, gewoon perfect! Soms heel even kan je leven net een sprookje lijken ^.^, nouja je ziet het op de foto's! Ik moet zeggen dat het in echt beleving wel mooier is en je meer ziet. Als ik álles erop moest zetten waren het 1000+ foto's, haha!

Om 6 en 7 uur was er ook nog een klein showtje met de kerstboom! Ik vind echt jammer dat ik dat niet heb kunnen laten zien.
Om 10 uur was er een Christmas Dream show. Ik heb al wel de gewone Dream show gezien en die was heel mooi! Maar de Christmas Dream show was moeilijk te zien, want dan moesten we 9 uur al gaan wachten en dat is opzich te doen, maar het was heel koud en dan is het echt niet te doen.

We hebben niet in veel attracties geweest want het was gigantisch druk! Niet normaal gewoon, we moesten 80 minuten wachten voor één attractie. Sommige waren best korte wachtrijen, dus dat hebben we het meest gedaan. Verder hebben we natuurlijk de sfeer geproefd en die was heel gezellig en leuk en alles!
De volgende keer gaan we wel meer in attracties, want hebben jaarpas, de enigste keer in m'n leven! :)


Ik heb besloten om 4 keer in de week een blog te uploaden, want 3 keer vond ik toch wat te weinig. Misschien kan ik na een tijdje ook 5 keer in de week een blog uploaden, maar ik moet kijken hoe het gaat met school en de drukte. Het zou helaas ook kunnen dat ik er 3 keer van moet maken.
De blogs komen online op: Maandag, Woensdag (wel na 5uur), Vrijdag en Zondag.

Zijn jullie wel eens in Disney geweest? En hoe vonden jullie het ? :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox