dinsdag 31 december 2013

Voornemens voor het nieuwe jaar

Heyhoi, 't is vandaag oudjaarsdag! OHYEAAAH :D.
Ik ga even mijn voornemens met jullie delen, het kunnen persoonlijke zijn, maar misschien dat jij ook denkt van: 'Ohjaa, dat ga ik ook proberen.' 
Dus ja, hier mijn voornemens ! :)
Ohjaa! Zoals jullie al gezien hebben, heb ik een nieuwe background, header, eigenlijk m'n blog antikerst :( gemaakt. 















Mijn voornemens

1) Meer vrije tijd vrijmaken.
Ik heb het dit jaar heel druk gehad en wil meer vrije tijd en dan huiswerk maar niet af. M'n leven moet niet meer uit school bestaan. Maar ook andere dingen o.a. bloggen :D.

2) Beter best doen op school.
Ik ben best lui als 't om school gaat. Ik ga proberen beter m'n huiswerk te doen zodat ik minder tijd kwijt ben met nakijken waardoor ik dan vooruit kan werken. Ook als ik het huiswerk goed maak is het makkelijker te leren voor de toets, maar genoeg vrije tijd over houden!

3) Meer sporten.
Ik doe op dit moment niet aan sport D:. Ik wil graag weer op hiphop &ga dat misschien ook weer doen =D. Maar nu heb ik dus even niks en ik ernaar streven om elke week 3 workouts te doen. Ik vind het ook leuk om te doen meestal en het is ook beter voor m'n conditie, die nogal slecht is.










4) Veel bloggen.
Ik wil echt blijven bloggen! Toen ik begon met bloggen was het best rustig met school en nu is het vakantie. Helaas begint school volgende week weer, maar ik wil blijven bloggen hoe dan ook! Ik kan dan helaas niet elke dag wat posten. Ik ga 3 dagen in de week wat posten, ik kijk nog wel even welke dagen dat worden.

5)Netjes worden.
Je kan me kamer maar beter niet zien. Ik ben echt, echt een sloddervos. Ik gooi me kleren alle kanten op, m'n schoolboeken liggen door 't hele huis, make-up ligt overal, rommelig ben ik dus. Ik wil dat veranderen, dan ik het veel rustiger in m'n hoofd.

6) Meer met vriendinnen afspreken.
Jaa, ik kan niet veel meer met vriendinnen afspreken, door school. -.-''. Zoals ik eerder al zei wil ik niet dat m'n leven uit school bestaat. Ik wil dan na school samen huiswerk maken en gewoon gezellig afspreken.








7)Blijer zijn met wie ik ben.
Ja, het kopje zegt het al. Ik wil blijer zijn met wie ik ben, niemand is perfect. Al die modellen worden gewoon gefotoshopt, daardoor zien ze er vaak mooier uit dan de werkelijkheid.
En sowieso, ''Het gaat om het innerlijk, niet om het uiterlijk''

8) Ontwikkelen in gitaar spelen.
Ik heb nu een maandje een gitaar! EINDELIJK Maar oké, ik wil daar verder en beter in worden. Gitaarspelen is echt heel erg leuk! <3

9) Meer letten op wat ik zeg,
Ik las dit een keer:
Stel je een wereld voor waar de woorden die je zegt op je huid geschreven worden.
Zou je nu voorzichtiger zijn met wat je zegt?
En dat heeft me aan het denken gezegd.

10) Do this:


















11) Beter & gezonder eten
Ik eet meestal één stuk fruit, i.p.v. twee. En minder snoep en chocola etc. naar binnen werken :p.

12) Positief zijn
Ik wil positief denken en blij zijn met wat je hebt en niet denken ik wil dat en dat meer. Ik heb niet een jaloers karakter, maar ik wil weer meer blij zijn met wat ik heb. Bijvoorbeeld ook op school zit ik vaak, 'Neeeeh, nog 5 uur :'('' Maar wil dan zo denken: 'Al één uur gehad :)'
Okéoké, dat is lastig, heel lastig ;p. Maar gewoon positief in het leven staan!

Extra tips voor voornemens:

- Dit vond ik wel een goede tip. Je bent wie je bent en kies je eigen weg, niet wat andere willen.









- Geef mensen altijd een tweede kans, wat ze ook gedaan hebben!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox