zondag 22 december 2013

Make-up looks voor kerst!

Elleeeuhj. Ik zat te denken wat ik voor artikel kon schrijven en zat een beetje rond te kijken tot een een make-up look zag!  Ik dacht gelijk aan kerst & oud&nieuw. Zelf weet ik nooit goed hoe ik m'n make-up moet hebben met de feestdag dus ik help jullie met wat leuke ooglooks!






Ik vind dit een hele mooie look, vooral als je bruine ogen hebt. Je ogen komen heel mooi naar voren. Ik heb vaak niet oogschaduw op, maar op deze manier vind ik het heel erg mooi!



I really love smokey eyes!
Bij deze tutorial heb je wel echt een smokey effect, maar het is niet to much. Echt heel mooi voor de feestdagen.







Gewoon: Wauw! Je ogen komen hierin zo mooi naar voren. Er is duidelijk glamour aanwezig in de eyelook.

Blauw, ik heb het altijd al een mooie oogschaduw! Ik hou zoals ik net al zei  niet heel erg van oogschaduw, maar blauw blijft wel altijd door m'n hoofd spoken! hahaha.




Dit is echt een giller! Wauwwauwaauuuw! Het is echt heel smokey, ook heel zwart maar echt heel mooi! Ze heeft hier echt een hele mooie smokey look van gemaakt.



Dit is echt een hele leuke kerstlook. De glitter zijn duidelijk op de voorgrond, maar wel heel stralend.
















Dit vond ik wel een hele mooie look. Het is weer een smokey look met goren! Zelf heb ik deze smokey eye niet eerder gezien, maar ik vind het echt heel mooi en leuk. Dit is echt een feestlook!




















Als je van roze houdt, is dit echt heel leuk. Je zou natuurlijk ook de kleuren kunnen vervangen door andere kleuren, maar je ziet wel wat de overloop en de mascara doet met je eyelook!
Je ogen stralen dan heel mooi. Vooral bij bruine en blauwe ogen.


Beautifull smokey eyes. Niks aan toe te voegen.

 Het is heel erg opvallend. Wanneer je er van houd is het een hele mooie look! Eerlijk is eerlijk, ik vind het iets to much

 Omdat ik van blauw hou!


Dit is wat ik meestal opheb als ik oogschaduw gebruik. Een smokey eyes look met bruin en toch heel natuurlijk!


Je ogen hebben een hele mooie kleuren, het zijn wat fellere kleuren die toch mooi gebruikt worden. Het is namelijk niet té fel en met wat zwarte oogpotlood, mascara en wat donkere paars is het een echte feestlook!























Dit is ook een erg mooie look. Het is namelijk heel suptiel, maar is toch heel erg mooi.


Voor nog maar eye tutorials kan je het youtube-kanaal van cflowermakeup , corallista of Carli Bybel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox