maandag 23 december 2013

My pedicure

Hooii! Ik zag dat m'n peperkoekhuisje vaak bekeken is, dus ik dacht, laat ik dan ook een een pedicure zien. Wat dus ook best privé is. Nouja privé, hoe ik het doe :).
Ik heb vrijdagavond een pedicure gehad met me zusje. Eerst had zij een verwenbeurt en daarna was ik aan de beurt.
Ohjaa, ik geef ook wat handige beautytips ;3




















Eerst alles klaarzetten natuurlijk. Dit heb ik gebruikt:


®Dove – Hydro fresh beauty bode lotion
® Body fruit – body scrub
® Palmolive – amora therapy
®borsteltje
®Nagelvijl
® nagelschaar













Tip: Als je best wel wat eelt hebt en je wilt weer mooiere,glanzede voeten dan kan je het best een voetbadje nemen met veel zout en dan een half uur laten weken. daarna nog even naborstelen met een tandenborstel of een borsteltje zoals op de foto hierboven.

Ik heb niet heel veel eelt, dus ik heb douchegel gebruikt. een bruisbal kan ook.
Deze douchegel is een echte aanrader! Hij ruikt echt heel erg lekker.
Hahaha, het schuim is iets te hoog.



na 20minuutjes heeft m'n zusje m'n voeten gescrubt. Het is het beste om je één tot twee keer per week te scrubben. Eerlijk gezegd, doe ik het echt niet zo vaak! Hahaha. 









Toen heb ik even de scrub afgespoeld in het voetenbadje. Daarna heeft me zusje me gemasseerd! Ik zweer, ze masseert echt heel fijn ! ♥












Toen heb zijn me nagels geknipt en gevijld. 

Tip: Koop bij de action een nagelvijl blok met: 1) grof. 2) Medium. 3) Fijn. 4) Polijsten. Hierdoor worden je nagels heel erg mooi glad en glanzend! Het werkt echt heel fijn.












M'n voeten voelden na de pedicure heel lekker zacht aan. Het is ook echt even ontspannen. Dit is m'n uiteindelijke resultaat:
Oké, echt resultaat zie je niet, maar het is weer lekker zacht en schoon.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox