woensdag 18 december 2013

Fashion Fun TAG

Heeii! Ik heb vandaag weer een TAG voor jullie. Ik heb deze TAG bij toeval ergens gezien en vond 'm leuk zeker omdat ik hem bij andere mensen niet vaak gezien heb.
Ook heb ik deze TAG gekozen omdat ik altijd van Fashion houd en ik me hier even kan uitleven:)



Wat betekent fashion voor jou? 
Ik vind fashion best wel belangerijk. Het geeft vaak een uitstraling van hoe je bent. Mensen met veel zwart en alleen maar zwart zijn vaak gothic en loves rock! Maar mensen met een blousje en een wollen vestje zijn vaak wat lieflijker.
Hoe beschrijf je je kledingstijl?
Trendy &Anniekstijl. Ik koop vaak kleren die echt in zijn. Ik heb natuurlijk wel een eigen smaak, maar wel modern. Ik heb vaak een blingbling, maar ook lieflijk en stoer. Ik weet niet precies wat mijn kledingstyle precies is. De kleren van 5x trendy outifts! zijn wel allemaal typisch mijn style.
Wat is je favoriete modestad?
Bij steden waar ik geweest ben, NIJMEGEN! Ze hebben daar hele leuke winkeltjes waar leuke kleding te koop zijn. Ook kan je er vaak even een lekker tussendoortje nemen na dat gesjouw. Parijs is wel echt een mode stad, alleen er duur. Niet voor mij dus :(
Bij welke winkel slaag je altijd?
Bij H&M. Als het geen kledingstuk is, dan is het wel een sieraad of iets anders. De H&M heeft gewoon zoveel! Ik koop er helaas niet altijd wat als ik in de stad ben, want ik zie soms leukere dingen ;x



Welke winkel bezoek je graag, maar waar slaag je niet snel?
Ik bezoek bleep, messy en cira heel vaak, ze hebben echt leuke kleren daar. Helaas passen die kleren niet mooi bij mij, maar toch blijf ik het altijd proberen ;)
Hoeveel geef je uit aan kleding?
Dat is verschillend. Soms heb ik allerlei leuke dingen gekocht maar soms ook één  ding of helemaal niks.
Heb je een item in je kast dat je nog nooit hebt gedragen?
Nee, volgens mij niet. Ik heb wel een ding in de kast wat ik 1x aangehad heb, maar ik vind 'm zoo lelijk! Ik snap niet dat ik die ooit heb gekocht!
Heb je een fashiongeheim?
Nee, niet echt. Wel is mijn tip: Koop kleren waar je je fijn in voelt, dan is het toch goed!
Mijn kast hangt vol met…
Sweater! Ze zitten echt lekker warm. Sommige heb ik alleen voor thusi aan, maar sommige ook naar school. Natuurlijk heb ik ook andere dingen in m'n kast maar wel iets van 4 sweaters.


Wat is je meest comfortabele outfit?
M'n onesie sowieso! Dat is echt een musthave voor de winter! Het zit lekker warm en pyama eronder. Heerlijk!










Welk item zou je voor geen goud dragen?
Ligt eraan hoeveel goud :p.
Wat is je go-to outfit als je geen idee hebt wat je aan moet trekken?
Spijkerbroek met basic langemouw en wat sieraden. Dit gebeurt gelukkig nietvaak, want het is niet me eerste keus.
Welke fashiontrend mag van jou weer terugkomen of wegblijven?
Ik vind wel leuk als de beenwarmers weer meer terugkomen! Die staan heel leuk onder Uggs of laarsjes.
&ik heb niet speciaal dat er een trend weg moet blijven, de mensen kiezen zelf of ze het aan willen of niet. 

1 opmerking:

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox