dinsdag 17 december 2013

DIY 1day hair dye

Heeii! Ik dacht laat ik eens een DIY doen. Ik vind het top om een DIY te doen en laat het ook aan jullie zien. Misschien hebben jullie er ook war aan.
Ik heb deze keer een 1daagse haarverf. Het kunnen alle kleuren zijn, niet beschadigend, geeft niet af en goedkoop! Dus lees verder en je ziet hoe het moet.
Ik heb er een dipdye van gemaakt


Het zijn eigen foto's



















Step 1: Verzamel alle spullen - Conditioner / gel
                                            - Oogschaudw
                                            - 2 elestiekjes
                                            - een bakje
                                            - Handdoek
Step 2: Doe 2tl conditioner& 1/2tl oogschaduw in het bakje
Step 3: Doe aan handdoek om zo geeft het niet af en maak 2 vlechtjes, zodat het een rechte lijn wordt
Step 4: Doe de 'verf' in je haar en ong 1uur wachten.

RESULTAAT:









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox