maandag 14 juli 2014

How to get a Sun Tattoo ♥

Heeiii !
Ik schreef eerder een artikel over my summer bucketlist 2014 + tips&tricks daarin stond ook dat ik een sun tattoo wil!
Ik bedacht me toen dat misschien wel meerdere mensen een suntattoo willen, maar hoe krijg je er eigenlijk een?
Precies dát ga ik je vertellen in dit artikel :D




Eerst even voor de mensen die niet weten wat een sun tattoo is. Een suntattoo is een 'tattoo' die je rkijgt door te zonnen, maar op een bepaalde plek iets te doen zodat dat lichter is dan de rest van je lichaam, dus opvalt.

1. Bedenk eerst wát voor sun tattoo je wilt, een hartje, schildpadje, infinity, yingyang, zonnetje of whatever.

2. Nu je gekozen hebt voor een vorm kan je de suntattoo 'zetten'
Je kunt het met verschillende manieren zetten, dit zijn ze:

  • met zonnenbrand, of course
  • Met zand, doe dan wel wat zonnenbrand op voordat je er zand oplegt, want anders ligt het zand er zo af
  • met deegfiguurtjes
  • met een sticker

3. Als je een van deze dingen gekozen hebt om te gebruiken, moet je de plek waar je de sun tattoo wilt goed droogmaken en schoon.

4. Wanneer je je suntattoo gezet hebt, is het gewoon zonnen! Je ziet het natuurlijk niet al gelijk in 1 dag (tenzij je kei snel bruin wordt), maar na drie dagen zonnen, zul je vast al wel duidelijk verschil zien!



Nemen jullie een sun tattoo ?
Liefs, xoxo

3 opmerkingen:

  1. Ziet er echt zo leuk uit! Ik heb ook een suntattoo alleen die is niet meer zo goed zichtbaar. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er superleuk uit!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het terug wat mooier weer is ga ik dit proberen!

    Kusjes Isabelle
    www.itsanisabellething.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox