zondag 6 april 2014

100 happy days challenge!

Hey! Vandaag een challenge. Ik zag deze challenge voorbij komen, ik weet niet meer waar, maar ik dacht bij girlscene, but idk! Maar ik dacht: 'hé, een happy days challenge? Wat kan ik me daarbij voorstellen?' Ik ben naar de site gegaan en vond het een leuke simpele challenge en vond het de moeite waard om mee te doen! Meer weten? Lees deze blog :)



 Bij de challenge is het de bedoeling dat je elke dag een foto maakt wat je vrolijk maakt! Hoe simpel?! Maar toch een boost om te zien hoe mooi de wereld en jou leven is!

71% van de mensen die ermee begonnen is, heeft het niet gehaald :(
Ik hoop dat ik bij de 29% hoor die het wel haalt! Ik ga er gewoon voor :)
Onthoud daarom ook dat je deze challenge voor jezelf doet en niet voor een ander!

Mensen die deze challenge deden, zeiden dit:
♥ Je ziet dingen die je vrolijk maken in het leven
♥ Je krijgt een beter humeur van de challenge
♥ Je geeft andere meer complimenten
♥ Je realiseert je dat je gelukkig bent met wat je hebt
♥ Je wordt meer optimistisch
♥ Je kan verliefd worden tijdens de challenge

én wanneer je het gehaald hebt.... dan krijg je een 100 paginaboek met je eigen 100 foto's! Hoe leuk !
Voor mij redenen zat om deze challenge te doen!

Dit is de site om je aan te melden: http://100happydays.com/nl /

Ga jij de challenge doen? 
#100happydays
Liefs, xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox