maandag 17 maart 2014

Two dubble weekly diary!

Heeeii ! Hier ben ik weer. Met een speciale weekly diary, namelijk een two dubble!
Hier schrijf ik over de afgelopen twee weken, dus dat wordt lekker lang!
Ik heb wat dingen in de vakantie gedaan, op vakantie geweest, verjaardagen gehad en meer! Ohyeah!
Veel plezier met lezen!


Maandag, tja, da's alweer een tijdje geleden! Ik heb toen huiswerk gemaakt, kamer opgeruimd, zo loop ik weer een beetje bij! En ik kan je zeggen, dit heeft me de hele dag geduurd!

Dinsdag ging ik 's middags met 3 vriendinnen naar de stad. Ik moest gewoon naar de stad, want ik had een vest nodig en zit krap in me kleren én het was de enigste dag dat ik kon, dus gelukkig konden 3 vriendinne! :D Het was heel erg gezellig en leuk. Ik ben deze keer naar een andere stad geweest en heb er veel nieuwe, gigantische, leuke winkeltjes gevonden! Ik heb ook me vest gekocht, natuurlijk! Ik heb hier een foto van, want die zit in de was.

Woensdag zou ik naar een verjaardag gaan, maar dat ging dus niet door. Ik heb eigenlijk geen idee waarom, maar oke. Toch is mijn dag behoorlijk gevuld geweest, en waarmee? Ik heb geen idee meer :$ 't is ook best lang geleden!

Donderdagochtend ging ik met me moeder en oma mee boodschappen doen voor de vakantie! Nadat de boodschappen gedaan waren, gingen we bij La Plage was drinken en daar stond opa op ons te wachten. 's Middags heb ik de tas ingepakt. En oh, ik zou eindelijk me mobiel vandaag krijgen! Ik kon hem meenemen naar vakantie op foto's te maken! Ohyeah, baby, ohyeah! Maar dit blije voorgevoel was compleet voor niks. Want ze hadden de mobiel een uur te vroeg gebracht, waardoor die pas vrijdag zou komen! Maard an zou ik al weg zijn. Ik was echt boos op postnl, sorry hou van jullie.

Vrijdag gingen we weg rond 11 uur 's ochtends. we hebben 6 uur in de auto gezeten en kwamen rond 6 uur aan in het hotel. 's Avonds hebben mijn zusje en ik '50 first dates' gekeken. Echt een leuke film!

Zaterdag was het dan vroeg opstaan en naar Disney! Vanwege die jaarpas, maar dat heb ik al vertelt in dit artikel. De show was ook mooi en het was ontzettend leuk. En oh, net voordat de show begon werd er iemand ten huwelijk gevraagd, aaaaaahw, hoe lief?!?!

Zondagochtend gingen we nog even naar het park toe. Man, wat was het mooi weer! En ík kan je zeggen, om 2 uur disney verlaten met 21 graden is écht niet leuk! Nee, echt niet chil!

Maandag, nooooo school! En m'n zusje had nog vrij -.-''. Maargoed uit school heb ik huiswerk gemaakt en geleerd, want we hadden dinsdag twee toetsen, hoe achterlijk. 's Avonds zijn we naar me oma's verjaardag geweest, want ze is 75 geworden! Ze hadden echt heel erg lekker taart en het was heel erg gezellig en lachwekkend met familie.

Dinsdag OH YEAH ! MIJN MOBIEL IS BINNEN. De Samsung S3! Wat een fijn ding zeg, wauw. Hij is heel snel en oh, ik ben blij! 's Avonds zijn we naar de verjaardag van me opa gegaan! En wéér hadden ze heerlijk taart. Nee oke, het was dezelfde taart. Ook deze avond was erg gezellig!

Woensdag moesten we tot 't 8ste uur. Ik was kapoettt! En ik moest nog leren, jeej. Ik heb verder niks bijzonders gedaan.

Donderdag, tja weird day. Deze dag zou mijn oma 73 worden, maar dat is dus niet zo. Opa kwam eten en we hebben met z'n vijven er een gezellig avond van gemaakt. Het was btw ook een prachtige dag. Het zonnetje scheen, de lucht was blauw, nee oke dit kan echt niet meer.

Vrijdag, oké mag ik zeggen dat ik gigantisch moe ben en nergens zinin heb? Oké, ik heb het gezegd. Ik was moe joh, niet normaal!  Maarja, dat ben ik al een heeelee tijd. Ik heb 's avonds dan ook lekker relax gedaan en tv gekeken enzo. Oh en ik heb nog wat hoesjes gemaakt voor me mobiel, hier komt nog een video van online!

Zaterdag heb ik dan huiswerk gemaakt en kamer opruimen, naar hiphop gegaan en zo zag mijn dag eruit. Weer rustig aangedaan natuurlijk alleen hiphop niet, haha

Zondag  ben ik 's middags naar m'n nichtjes gegaan en klaargemaakt voor uiteten, want we gingen 's avonds uiteten voor m'n oma's verjaardag! We hebben gegeten bij atlantisch, oh men echt een aanrader! Hallo ze hebben daar suikerspinnen, slushpuppies, poffertjes, friet, pizza, crêpes en meer! Zo lekker, ik wil weer terug daarheen!

Dit was m'n weekly diary dan! Ik heb het was kort gehouden, ik hou er zelf namelijk niet van om lappen tekst te lezen! Ik heb misschien ietsjes anders geschreven dan normaal, maar zo zal ik in het real life ook tegen je praten, haha.
Deze week heb ik btw weer een water challenge!

Liefs, xox


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox