vrijdag 10 januari 2014

DIY: Chocolate on a stick

Hooii, lezers. Ik heb vandaag een DIY voor jullie. Ik weet dat ik het laat online zet, sorry sorry! Dat komt omdat ik vandaag laat thuiskwam en daarna gelijk moest eten. 
Ik heb een chocolademelk gemaakt, maar dan op een stick! Het is echt heeel heeell lekker! 





Nodig:
- Chocoladereep
- Lepel/Stokje
- Glaasje
- decoratiedingen zoals, minimarsmallows of nootjes

To do:

1) Eerst verzamel je alles
2) Je smelt het chocolade om, dit kan het beste op de au bain marie manier.
3) Giet het in het glaasje, doe eventueel wat decoratie erop, dan het lepeltje of stokje (satéstokje) erin steken.
4) Doe het in de diepvriezer voor ongeveer een kwartiertje.
5) Ondertussen chocola uit de pan eten
6) De chocolademelk blokjes uit de diepvriezer halen en uit het glaasje halen.
7) en Smullen maar! Drink smakelijk :)
























Ik vond het heel lekker! Hebben jullie ook wel eens op deze manier chocolademelk genomen of gaan jullie dit ook maken? Ik vind het altijd leuk om reacties te krijgen :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox