zaterdag 28 december 2013

Present + shoplog

Hoi! Ik ben terug uit Parijs, hjet was echt heel leuk en mooi. daarom heb ik ook 4 dagen niks gepost! Sorry daarvoor !!! :(
Ik maak waarschijnlijk nog een blog van Disney &parijs, dus dan vertel ik hoe alles was enso. 
Maar ik laat jullie wel alvast zien wat ik heb gekocht en gekregen voor kerst! Het zijn allerlei dingen, decoratie, eten, kleding etc.

Veel plezier ! :)














Eerst heb ik in Disneyland een kerstbal gekocht! Ik vond hem heel mooi, de kerstbal is niet te opvallend en te groot, maar heeft toch een hele unieke vorm en er is een mooie afbeelding.
Je ziet heel schattig Mickey &Minnie en daarachter het kasteel! Echt een mooie kerstbal is het, vind ik.






Ik ben ook in Kiabi geweest. Dat is echt een leuke winkel! Het is een soort van Primark, alleen veel minder druk. (Wat ik fijner vind, want ik vind de Primark soms zooo benauwend!) Ook is het voor een kleine prijs en er is dus keuze uit van alles, dus slaag je er makkelijk, al is het maar een riempje of schoenen!







Ook heb ik een sjaaltje in Kiabi gekocht, het is een zwart sjaaltje met een paar gouden stipjes. Deze draag ik dan op die fake fur sweater met een zwarte broek.
M'n zusje heeft de uilenketting gekocht.















En met kerst heb ik natuurlijk wat cadeautjes gekregen. Ik heb van m'n ouders een sok gekregen met een envelopje en een schattig kaarsje met een vogeltje.
Maar ik heb ook wat cadeautjes van m'n zusje gekregen. namelijk: TOBLERONEEEE ! c(:
Alleen het is al bijna op, oeps. :(




Ook heb ik van me zusje een geurverspreider gekregen, ik vind het namelijk wel fijn als m'n kamer lekker rozig ruikt! :D











Tenslotte heb ik ook van me zusje een muursticker gekregen met tekst. Ik kan helaas niet de hele muursticker op de foto zetten, maar ik laat jullie wel zien welke tekst ik heb en hoe die eruit ziet! :3

Life is what we make of it













Zelf heb ik ook cadeautjes aan me familie gegeven, alleen het nog wat chocola over waarvan ik ook een eigen chocoladelettertje maakte. Heb mezelf dus cadeautje gegeven, ho ho ho.







Als laatste heb ik een lepeltje gekocht. Het is een lepel met de notre dam op afgebeeld. Ik ben al wel eens bij de notre dam geweest en vind het een hele mooie kerk! Ik wou in eerste plaats een eifeltoren, maar m'n zusje had die al, dus vond ik het raar om dezelfde te kopen als ik die van haar ook mag lenen :).




Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te weten wat ik gekocht en gekregen heb. Als jullie willen weten waar sommige dingen gekocht zijn, kunnen jullie altijd even een mailtje sturen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox