woensdag 11 december 2013

Sweater weather TAG

Heeii, ik heb vandaag een sweater weather TAG voor jullie, hoop dat jullie het wat vinden! ;D 't is m'n eerste TAG, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden.










Wat is je favoriete geurkaars?
Ik vind denk ik rozegeurkaarsen 't lekkerst ruiken. Rozen ruiken zacht en lief. Ook vind ik vanillie altijd wel lekker ruiken.
Koffie, thee of warme chocolademelk? 
Chocolademelk! Ik vind het altijd zo lekker dat ik gewoon me handen even om 'n lekker warm mokje kan slaan als ik net thuis kom van regen. Zelf heb ik vaak 'n luxe chocolademelk met slagroom of minimarsmallows of allebei! Haha.
Pas jij je make-up routine aan in het najaar? 
Jaa, wel een beetje. In de zomer gebruik ik alleen mascara en soms eyeliner. Vaak heb je in de zomer ook minder nodig. 
Ik heb in het najaar vaker foundation op. Ook heb ik in de arcadeboog vaak wat bruinere oogschaduw voor een natuurlijke look maar ook frisse herfstlook!
Wat is je favoriete eten tijdens de feestdagen? 
Geen idee, vind alles wel lekker. Voor mij hoeft het niet heeel uitgebreid. Mij maak je al heel blij met een naturele pannenkoek met poedersuiker i.p.v. met kaas en al dat soort dingen. Ik eet btw niet een pannekoek bij kerst ofso ;p
Muts of sjaal? 
Muts! Ik heb echt een obsessie voor mutsen gekregen. Ik heb zelf een beanie met diamand en 'n gewone muts. Ik koop waarschijnlijk binnenkort nog een muts haha. Ik vind sjaal ook heel fijn!
Favoriete wintertrui? 
M'n BOY London sweater! Ik vind 'm zo leuk, warm en alles. Echt m'n favo wintertrui!
Wat is je musthave nagellak kleur dit najaar? 
Geen idee, ik heb niet echt een musthave voor dit najaar. Ik draag niet vaak nagellak en als ik het draag is het rood, roze of 'n wit laagje met topcoat.
Laarzen of uggs?
Allebei! Ik heb Uggs, ze zitten echt lekker warm en staan ook leuk, niet bij alles maar wel bij veel! Ook krijg ik laarsjes, niet van die hoge ouderwetse want die vind ik niks, maar van die lage met veters :)
Wat is het leukste aan het najaar? 
De gezelligheid! Ik vind het zo leuk in de winter en de herfst. Het warme drinken, de kachel, met je hond door het bos, warme leuke sweaters aan, de feestdagen, met vriendinnen sinterkerst&nieuw vieren, cadeautjes en zo is er nog veel meer op te noemen!
Heb je een favoriet liedje dit najaar? 
Ik vind alle kerstliedjes leuk! Maar dit zijn toch wel m'n favo's: Al I want for christmas is you; Shake it up; Santa baby; last christmas; baby, it's cold outside.
Ik hoop dat jullie het een leuke TAG vonden 't is m'n eerste TAG hahaha ! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox