maandag 3 maart 2014

Weekly Diary #8

Heeeeii lieve lezers! Vandaag dan een weekly diary, maar ach, wanneer is dat ook niet op de maandag? Ik heb vandaag al de 8ste weekly diary voor jullie, dus ik ben hier al 2 maanden mee bezig! Wow, haha. 
Ik heb wel aardig wat dingen gedaan deze week dus, ja ik zal het jullie vertellen! Ik heb o.a. vakantie gekregen, een nieuwe serie ontdekt en meer!



Maandag ach, ik had weer de hele dag een vreetbui niet normaal. Ik heb iets van 2 bolletjes uit school gegeten, terwijl ik op school al brood had! Ik heb zelfs nog een ei gebakken! Verder heb ik veel geleerd, blehg!

Dinsdag was wel een rustige dag. We hadden tot het 5e uur én woensdag hadden we vrij! Dus ik ging met twee vriendinnen afspreken. We hebben toen 2 afleveringen van Pretty Little Liars gekeken. Ik had deze serie al een week ofso gedownload, maar had nog geen tijd om het te kijken. Toen ze naar huis gingen heb ik zelf nog 1 aflevering gekeken en oh, wat is het verslavend!



Woensdag had ik dus vrij! Je zult misschien raar opkijken, maar ik was er kwart over acht al uit. Ik denk dat ik meer een ochtendmens ben, maar soms ook avondmens? Heel raar. Maar oké ik heb even gegeten en onesie aan en toen huiswerk maken en leren. Omdat ik vroeg begon was ik half 12 al helemaal klaar! Ik heb toen 7 uur pretty little liars gekeken, oeps!
Het was wel lekker rustig en ontspannend, want ik hoefde niks te doen! Dat had ik ook wel even nodig, haha.

Donderdag hadden we een 40 min rooster én tot het 5e uur. Dus waren 12 uur al uit! Komt vanwege de rapportvergaderingen. Ik heb wentelteefjes gemaakt en een ei gebakken, mmm! Maar 's Middags was echt rampzalig. Ik had totaal geen concentratie, gewoon helemaal niet! Ik hoefde alleen wat te leren, maar ik bleef maar uitstellen. Uiteindelijk moest ik vrijdag maar wat eerder opstaan!
Ik heb nu ook helemaal geen tijd gehad om pretty little liars te kijken :(

Vrijdag wat een badday. We moesten namelijk tot het 7e uur, en ik zweer 't je. Dat is echt niet leuk! Ook was ik 's ochtends eerder opgestaan om Duits nog goed door te lezen. Hallo, een proefwerk op de laatste dag voor de vakantie! Dat is toch niet normaal! Maar goed, toen ik uiteindelijk thuis was heb ik vanalles gedaan, kamer opruimen en dat soort depri-dingen. 's Avonds ging ik met wat vriendinnen naar een vriendin toe. We zouden en filmavond doen. En nu komt het slechte hoor, we hadden dus een filmavond, zonder film! Hahaha! De film deed het niet, dus gingen we bellen, op omegle(?) en twister doen, 't was echt heel erg gezellig! Toen ik thuis kwam, was ik wel moe hoor!

Zaterdag oh wat zat ik naar deze dag uit te kijken! Ik ging eindelijk met een vriendin op hiphop! Ik hou echt zo van dansen en eerst zat ik ook op dansen en ik miste het heel erg, dus dat hoeft nu niet meer! Het was echt heel erg leuk, maar wel lastig. Maar als het niet lastig is, is het ook niks aan vind ik.
's middags heb ik weer wat dingen gedaan. Ook heb ik een notitieboek gemaakt, of look- / scraftbook. Een vriendin heeft die op haar blog staan hoe je dat moet maken.
Ik zet er nog een artikel over online!
's Avonds was er verjaardag van de buren waar we natuurlijk heen gingen! Maar ik moet je eerlijk zeggen, ik was kapot toen ik thuis kwam. Ik ben zo moe de laatste tijd, daarom heb ik ook echt vakantie nodig, oef.


Zondag gingen we naar bezoek toegegaan. Ik heb daar wat plaatjes gezocht voor m'n scraft - / lookbook. Zoveel inspiratie heb ik daarvoor! Het is denk ik een soort van Tumblr / Weheartit. Alleen ik heb een brede interesse, dus heb ik elke bladzijde een ander thema!
Dit is dan één zo'n bladzijde!
Verder heb ik twee afleveringen van pll gekeken. Oh ja en opa kwam eten. We hebben tomatensoep met stokbrood gegeten, lekkah!
Oh en ik heb gister me 50ste artikel geüpload! 


Dit was dan mijn Weekly Diary alweer! Ik zal volgende week meer foto's maken, tenminste probeer ik! Hebben jullie een leuke week gehad?
Liefs, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je mag linkje achterlaten in reactie's & 'k vind robots wel oké, dus je hoeft niet te 'bewijzen' dat je geen robot bent :p.

xox